אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: ירידה דרמטית באלימות נוער בעיר בשנת 2009

0
0

את הירידה באלימות בני הנוער, בעיר אור עקיבא, זוקפים לפעילות חינוכית מקיפה הן בחינוך הפורמאלי והן בחינוך הבלתי פורמאלי במסגרת המתנ”ס. בנוסף מציינים את הפעילות של סיירת ההורים לצד פעילות הסברה למניעת שימוש באלכוהול וסמים.
אור עקיבא: ירידה דרמטית באלימות נוער בעיר בשנת 2009
אור עקיבא: ירידה דרמטית באלימות נוער בעיר בשנת 2009

נתונים שהתקבלו בלשכת שמחה יוסיפוב, ראש העיר אור עקיבא, מצביעים על המשך הירידה בפשיעה בעיר. בסך הכול, הכללי, נרשמה ירידה של כ-15% בפשיעה אולם הירידה החדה ביותר נרשמה בתחום של אלימות בני נוער, ירידה של כ-75 אחוזים לעומת השנה המקבילה 2008.

שמחה יוסיפוב, ראש עיריית אור עקיבא, נשמע מעודד לאור הנתונים, ואמר, כי; “בעיר אור עקיבא, נרשמת בשנים האחרונות, ירידה קבועה בהיקף הפשיעה. הנתונים המעודדים מצביעים, כי אנחנו עובדים נכון”.

יוסיפוב, הוסיף, כי; “המשטרה, הפיקוח העירוני, והמתנדבים, מהווים את הנוסחה להצלחה במיגור הפשיעה. לשמחתי גורמי פשיעה, מבינים, כי מוטב להם לחפש מחוזות אחרים לפעילות. אנחנו נמשיך לפעול בכוחות משותפים למיגור כל מרכיבי הפשיעה מהעיר”.

ראש העיר, שיבח את מרחב חוף, את משטרת חדרה, ואת אנשי משטרת אור עקיבא, על המאמצים הרבים שמושקעים בעיר להעלאת הביטחון האישי של התושבים.

“ביטחון אישי של כל תושב מהווה שיפור איכות החיים באור עקיבא. הנתונים המעודדים האלה הם אלמנט נוסף בעליה החדה במחירי הנדל”ן בעיר ואת המשיכה של אוכלוסיות חזקות לבוא ולקבוע את ביתם באור עקיבא” – הצהיר ראש עיריית אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב.

את הירידה באלימות בני הנוער, באור עקיבא, זוקפים לפעילות חינוכית מקיפה הן בחינוך הפורמאלי והן בחינוך הבלתי פורמאלי במסגרת המתנ”ס. בנוסף, מציינים את הפעילות של סיירת ההורים לצד פעילות הסברה למניעת שימוש באלכוהול וסמים.

יחד עם הנתונים החיוביים מתכוונים בעיר להמשיך ולפעול במלוא המרץ לצמצם את שיעור הפשיעה.

“גם בעיר ניו יורק, הבינו, כי תוספת של כח שיטור, מביאה עבריינים לחפש קרקע לפעילות במקומות אחרים”. מסביר שמחה יוסיפוב; “ברור לנו, כי רק תוספת כמות שוטרים, רצויה, שאינה אפשרית, בשל קשיים תקציביים של משטרת ישראל, לכן אני ממשיך בקריאה לתושבים הבוגרים ולבני נוער להצטרף לפעילות במסגרת המשמר האזרחי, כדי להוסיף מאות זוגות עיניים שיסייעו בפעילות האינטנסיבית של המשטרה. במקביל לא נחסוך במשאבים ונתגבר את המשטרה בכוחות עירוניים של הפיקוח העירוני ובאמצעים, ככל שנדרש”.

באור עקיבא, ממשיכים לעקוב אחר נתוני הפשיעה, ויש האומרים שמערכת החינוך המשומנת שמובילה במחוז הצפון, ומהווה דוגמא ומופת בכל רחבי הארץ, מהווה חלק גדול בהצלחה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן