סילבסטר

המאפר בועז שטיין: כך תמרחי שפתון בליל הסילבסטר ולקראת נשיקת החצות

0
0

בועז שטיין, הנחשב מעמודי התווך וראש חץ מוביל בענף ותעשיית האיפור המקצועי בישראל ומחוצה לה ב-20 השנים האחרונות, שעיצב את יופי פניהן של מרבית הכוכבות המובילות בתחום הדוגמנות, הזמר והריאליטי בישראל, מנדב טיפים לליל הסילבסטר ונשיקת החצות
המאפר בועז שטיין: כך תמרחי שפתון בליל הסילבסטר ולקראת נשיקת החצות
בועז שטיין: כך תמרחי שפתון בליל הסילבסטר ולקראת נשיקת החצות

לרגל חגיגות הסילבסטר ונשיקת החצות, אמן האיפור בועז שטיין, מעניק לך טיפים לבחירת השפתון המושלם. איך מורחים? איך מגדילים שפתיים ללא נפח? איך מפסלים שפתיים? כל מה שאת צריכה לדעת בכדי לההגשים חלומך לשפתיים הנחשקות לקראת חגיגות סילבסטר 2010.

♥ השיטה הקלאסית

1. בסיס המייק אפ; כאשר את מניחה את בסיס המייק אפ על כל הפנים, פזרי מעט בסיס מייק אפ על השפתיים. על מנת לטשטש את קווי המתאר של השפתיים, ויאפשר לך לעצבן מחדש כרצונך ולאחר פזרי מעט פודרה שקופה באבקה בעזרת כרית פידור (פאף).

2. תיחום; תחמי את השפתיים בתוחם בגוון חום טבעי, במידה והשפתון בגוון; ורדרד, סגלגל או אדמדם, הקפידי להתאים את התוחם אל גוון הליפסטיק. בשלב זה, ניתן לתקן אי סימטריה וחידוד גבולות השפתיים אם הם קצת מטושטשים.

3. מילוי; כדאי לעשות את מילוי השפתיים בצורה המדויקת והמושלמת ביותר, השתמשי במכחול שפתיים, כאשר ממלאים את פנים השפה, חשוב להעלות ולהסתיר את קו התוחם אל הליפסטיק.

לאחר המשיכה הראשונית, יש לספוח את השפתון בעזרת טישו ולחזור על מילוי השפתון בשנית.

4. ברק; למראה זוהר ומשדרג במיוחד, הניחי גלוס מבריק על כל שטח השפתיים. מומלץ לשלב גלוס בגוון תואם לליפסטיק. במידה ואין תמיד אפשר להשתמש בגלוס שקוף אשר משתלב בכל גוון.

♥ השפתיים שלך צרות מדי, לטעמך?

ליפסטיק, בועז שטיין

1. קונסילר ותוחם; אפרי את השפתיים בהיר. פעולה זו מטשטשת את גבולות השפתיים ( כמו איפור בשיטה הקלאסית רק הרבה יותר אפקטיבי) בחרי בעפרון שפתיים בגוון חום טבעי ושרטטי קו מסביב לשפתיים. (על ההילה הלבנה מסביב לשפתיים).

חשוב לא להתרחק מדי מן הגבולות הטבעיים, על מנת לא ליצור מראה מוגדל ומוגזם מדי.

2. מילוי השפתיים; הפעם את חייבת להשתמש במכחול שפתיים. מילוי השפתיים, מצריך שרטוט מדויק ועבודה עדינה במיוחד. טבלי את המכחול בכמות נדיבה במיכל הליפסטיק ומרחי על השפתיים.

שימי לב לא לעבור את שרטוט התוחם. לבסוף הספיגי את השפתיים בטישו וחזרי על הפעולה.

3. נפח והגדלה; טריק נפלא ופשוט המקנה נפחיות וחושניות לשפתיים. אספי בעזרת מכחול השפתיים, צללית מבריקה בגוון בהיר והניחי במרכז השפה התחתונה.

לאחר טשטשי את גבולותיו. התוצאה: נקודת אור קטנה ויפה המעצימה את נפחיות השפתיים.

♥ שפתיים חושניות – פיסול השפתיים

1. תוחם וליפסטיק; תחמי את השפתיים בעזרת תוחם בגוון בורדו. לאחר טשטשי את גבולותיו הפנימיים בעזרת מקלון אוזניים.

בחרי בליפסטיק בגוון אדום דובדבן או בורדו ומלאי בעזרתו את השפתיים עד למרקם אחיד. ולאחר ספחי בטישו.

2. הצללה מפסלת; בחרי בתוחם חום כהה ושרטטי את הגבולות הפנימיים של השפתיים, תוך כדי שמירה על טשטושים ומעברים אל פנים השפה.

הרעיון הוא ליצור אזור מוצלל המקנה עומק והדגשת התלת מימד שבשפה.

3. היי לייט; לאחר ההצללה באה הארה, הניחי עפרון לבן או עפרון בגוון שמנת על מרכז השפה התחתונה וטשטשי בעזרת מקלון אוזניים עד להתמזגות עם גוון הליפסטיק. ולאחר קנחי בליפ גלוס שקוף ומבריק.

התוצאה: משחקים בין אור וצל, המעניקים פיסול ותחושה של שפתיים מלאות, משורטטות וחושניות יותר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן