חדרה | פוליטיקה

חדרה: ראש האופוזיציה, מאשים נבחרי ציבור בעיריית חדרה, בהתנהלות, לכאורה, פלילית

0
0

גנדלמן, כותב: בתוקף תפקידי כיו”ר הועדה לענייני ביקורת של העירייה מובאים לידיעתי ממצאים שונים בכמות מבהילה על התנהלות פלילית, לכאורה, של גורמים במערכת העירונית, כולל תלונות של עובדי עיריית חדרה, על כך והמאוימים בפיטורין אם לא יבצעו הוראות בלתי חוקיות
חדרה: ראש האופוזיציה, מאשים נבחרי ציבור בעיריית חדרה, בהתנהלות, לכאורה, פלילית
חדרה: ראש האופוזיציה, מאשים נבחרי ציבור בעיריית חדרה, בהתנהלות, לכאורה, פלילית

יו”ר הועדה לענייני ביקורת במועצת עיריית חדרה, וראש האופוזיציה, תא”ל (במיל’) צביקה גנדלמן, מאשים, כי קיימת התנהלות פלילית לכאורה של נבחרי ציבור בעיריית חדרה, והוא מבקש לעקור מן השורש תופעות שחיתות והתנהלות לא ראויה כפי שצוינו בכתבת התחקיר ביום שישי האחרון ה-18/12/2009, בו פורסמה בעיתון “ידיעות אחרונות” במוסף לשבת, כתבת תחקיר מאת העיתונאי אמיר זוהר.

גנדלמן, הגיש תלונה ליחידה לה”ב 433 של משטרת ישראל. ובמכתב ששיגר אל שר הפנים מר אלי ישי, אל היועץ המשפטי לממשלה מר מני מזוז, ואל מבקר המדינה כב’ השופט בדימוס מר מיכה לינדנשטראוס, הוא כותב, כי; “התחקיר, חושף ממצאים חמורים של התנהלות פלילית, לכאורה, של ראש העירייה מר חיים אביטן ונבחרי ציבור, אחרים”.

גנדלמן, מוסיף וכותב, כי; “בתוקף תפקידי כיו”ר הועדה לענייני ביקורת של עיריית חדרה, מובאים לידיעתי ממצאים שונים – בכמות מבהילה – על התנהלות פלילית, לכאורה, של גורמים במערכת העירונית, כולל תלונות של עובדי עיריית חדרה, על כך שהם מאוימים בפיטורין אם לא יבצעו הוראות בלתי חוקיות, לכאורה, של גורמים בכירים בעירייה והראיה, לדבריו של גנדלמן היא בציטוט משפט מן התחקיר, האומר; “גורמים במשטרה, ובמשרד מבקר המדינה, מדברים במונחים של ייאוש על המערכת המוניציפאלית בעיר”.

יו”ר הועדה לענייני ביקורת במועצת עיריית חדרה, וראש האופוזיציה, תא”ל (במיל’) צביקה גנדלמן, סיכם את מכתבו במילים; “אני פונה אליכם מכובדי, בבקשה, כי, תפעלו בתקיפות ובנחישות על מנת לעקור מן השורש תופעות שחיתות והתנהלות לא ראויה כפי שצוינו בכתבת התחקיר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן