עוגות

מזל קשת – התאמה לבני מזלות אחרים

0
0

בימים אלה בהם חוגג מזל קשת, את יום ההולדת, מומלץ לכם לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/או שלא…לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו בשאר מזלות האש: טלה ואריה – גם אתם מוזמנים לקרוא את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.
מזל קשת - התאמה לבני מזלות אחרים
מזל קשת – התאמה לבני מזלות אחרים

לכל אדם כוכב יש בשמים… לשם בחירת בן זוג מתאים, וקיום זוגיות טובה ולהצלחה בדרך החיים, האסטרולוגיה מנסה ליצור התאמה המבוססת לא רק על המזל שלנו, אל על התאמה לבין הזוג בהסתמך על ניתוח כל מפה אסטרולוגית, של כל אחד מבני הזוג בנפרד ובהצלבת הנתונים המתקבלים מתוך המפות לברור טיב התכונות והיחסים בין שני בני הזוג, כדי שיהיו משלימים אחד את השני להיות לגוף אחד ולנשמה תואמת ומשלימה. כאן תינתן לכם ההזדמנות להתאמה בבחירת בן הזוג, על ידי האסטרולוגית צילה שיר אל.

מזל קשת הוא אחד משנים עשר המזלות שבגלגל המזלות. אסטרולוגיה המערבית, “בן מזל קשת” הוא מי שנולד בין ה-22 בנובמבר לבין ה־21 בדצמבר (לערך). במסורת היהודית מתייחס מזל קשת אל חודש כסלו. מושג זה מתייחס לרעיון שבתקופה הנתונה מיקום השמש באזור השמיים המוקצה למזל קשת האסטרולוגי..

יסוד האש

יסוד האש באסטרולוגיה מייצג את כוח החיים, כוח הבריאה. זהו הכוח המניע לחפש, להתפתח, לגלות ולחקור, לחוות חוויות חדשות, לראות עולם, להתנסות וליהנות.

השם ’קשת’ ניתן למזל ולקבוצת הכוכבים, כיוון שזו נראית מכדור הארץ כשרטוט של אדם האוחז בקשת. היוונים ראו בקבוצת כוכבים זו קָשָת אשר אוחז בקשתו ויותר מאוחר הפך לקנטאורוס, דמות בעלת גוף חיה וראש אדם. דווקא הסאטירים – מלוויו של דיוניסוס, אל היין, זוהו עם הקבוצה.

אחד מהם, האהוד במיוחד בקרב המוזות, היה קרוטוס. שירתו הנפלאה היא שעמדה לזכותו. כמו כן היה פרש מצוין וצייד מעולה. כמחווה למוזות, העלה אבי האלים זאוס, את קרוטוס, לשמיים והוסיף לו סוס וקשת לצייד.

מזל קשת הוא אחד משלושת מזלות יסוד האש, יחד עם מזל טלה ומזל אריה. הוא משתייך לקבוצת המזלות המשתנים, יחד מזל תאומים, מזל בתולה ומזל דגים. הכוכב השליט של מזל קשת, הוא צדק.

המזלות השייכים ליסוד המים הם: מזל טלה, מזל אריה, מזל קשת.

מזל קשת עם קשת – Sagittarius & Sagittarius; – אין ספק שברמת היום יום זהו זיווג אפשרי וכדאי. הצרכים שלכם זהים ולא תבואו בטענות זה כלפי זו על שכחה אפשרית של דברים חשובים. במידה והחופש האישי שלכם מאוד חשוב הרי שמומלצת לכם זוגיות זו, אך במידה ומסגרת עדיין חשובה לכם – ייתכן ותתאכזבו!

מזל קשת עם גדי – Sagittarius & Capricorn; זהו זיווג די קשה אם כי אפשרי. למעשה כל צד זקוק לדבר החסר לו מעם הצד שכנגד. הקשת זקוק ליציבות של הגדי ואילו הוא מצידו כל כך נוקשה שהקלילות של הקשת רק תעזור לו לצאת מתוך הקונכייה שלו. שווה לנסות !

מזל קשת עם דלי – Sagittarius & Aquarius; זהו זיווג מאוד מעניין, אטרקטיבי ועם סיכויים להחזיק מעמד זמן רב. הדלי מהווה אתגר אינטלקטואלי לקשת ואילו הקשת מצידו עשוי להוסיף שמחת חיים וחיוניות לדלי. ביחד שניהם עשויים להצליח ולהגיע לפסגות גבוהות בנושאי הזוגיות.

מזל קשת עם דגים – Sagittarius & Pisces; זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות אך ביחד עם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים שלכאורה רגוע ושקט מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.

מזל קשת עם טלה – Sagittarius & Aries; – שילוב זה יוצר “יחד” ססגוני במיוחד. שילוב שני אנרגיות אלו ייצור אש ולהבה והחשש הוא שמרוב שכל אחד רוצה להטביע את חותמו על היקום, הם ישכחו את הזוגיות שעליהם לתחזק. מומלץ לאוהבי שוויון וחופש ופחות לקשרים רומנטיים!

מזל קשת עם שור – Sagittarius & Taurus; זהו אחד הזיווגים הקשים ביותר אם כי המושכים ביותר. השור האיטי נמשך לטמפרמנט של הקשת ואילו הקשת מרגיש שהשור מייצב אותו. אפשר לנסות ואפילו להתאמץ כמה שנים, כיוון שאחר כך אולי תתעייפו…מומלץ לשמור לימי הזקנה (-:

[TABLE<

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן