ספורט אחר

נבחרת ישראל בענף אקרובטיקה לא תשתתף בגמר אליפות אירופה– הגמר ביום כיפור

0
0

“הבנות של נבחרת ישראל ממעדון מכבי דן, יגיעו להישגים גבוהים ומכובדים באליפות אירופה, אך לא יולכו להשתתף בגמר וחבל – הנבחרת הישראלית מהווה תחרות קשה עבור טובות המתעמלות” – אומרת מנהלת הקבוצה, ד”ר אילנה כץ.
נבחרת ישראל בענף אקרובטיקה לא תשתתף בגמר אליפות אירופה– הגמר ביום כיפור
נבחרת ישראל בענף אקרובטיקה לא תשתתף בגמר אליפות אירופה– הגמר ביום כיפור

7 צעירות ישראליות, ייצגו את ישראל באליפות אירופה באקרובטיקה, הצפויה להתקיים בסוף החודש בפורטוגל. גם במקרה של עלייה לגמר, לא יוכלו להשתתף בו זאת בשל קיומו במהלך יום כיפור. הבנות, בנות 12-14 מתאמנות מגיל צעיר ביותר במסגרת קבוצת ’מכבי דן’.

נבחרת ישראל, החלה להשתתף באליפות אירופה באקרובטיקה בשנת 2002 ומאז היא משפרת את הישגיה באופן משמעותי עד לשיאן; השתתפות בגמר האליפות בשנת 2006. בשנה שעברה זכתה הנבחרת במדליית זהב בתחרות בין לאומית (FIAC) באקרובטיקה.

“הבנות של נבחרת ישראל מאגודת מכבי דן, יגיעו להישגים גבוהים ומכובדים באליפות אירופה, אך לא יולכו להשתתף בגמר וחבל – הנבחרת הישראלית מהווה תחרות קשה עבור טובות המתעמלות” – אומרת ד”ר אילנה כץ, מנהלת הקבוצה וכוראוגרפית ראשית של אגודת מכבי דן, ברת הסמכא בתחום ההתעמלות, מרצה להתעמלות ספורטיבית במכללות למורים.

ד”ר אילנה כץ

ספורט האקרובטיקה, מעמיד במבחן את הקואורדינאציה, הזריזות, ושיווי המשקל של המתחרים בו. לאליפות אירופה, שולחת מדינת ישראל, שני זוגות ושלישייה, בהתאם לקטגוריית התחרות.

הבנות, שהצעירה בהן היא רק בת 12, מתאמנות כבר מס’ שנים במסגרת ’מכבי דן’ וממשיכות לשפר בהתמדה את הישגיהן ברמה הבין לאומית.

“הבנות מתאמנות כבר למעלה משמונה שנים. יש צורך במשמעת עצמית ודבקות מאד גבוהה במטרה. זה מצחיק לומר, אבל, משקל כבד מוטל על כתפי הבנות הצעירות האלו לקראת השבוע” – אומרת מאמנת הנבחרת, מאיה גנות, מי שהייתה אלופת ברית המועצות לשעבר באקרובטיקה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן