כאן אשקלון

אל על, חנכה מטוס בשם: אשקלון

0
0

“זו הייתה חוויה מעניינת” – סיפר בני וקנין, ראש העיר אשקלון, והוסיף; “ילדי כיתה א’, נהנו מאוד כל אחד מהם קיבל דגם של מטוס אל על. נחמד היה לפגוש את הטייס מהאשקלון, שבעצמו מאוד שמח לדבר עם בני העיר שלו”.
אל על, חנכה מטוס בשם: אשקלון
אל על, חנכה מטוס בשם: אשקלון

ילדי כיתה א’ של בית הספר היסודי על שם ’הראל’ בעיר אשקלון, היו אורחי הכבוד של חברת התעופה “אל על”, שחנכה, כאות מחווה לעיר אשקלון, מטוס של החברה בשם; “אשקלון”.

יחד עם התלמידים, נסע ראש העיר בני וקנין, אל נתב”ג (שדה התעופה ע”ש דוד בן גוריון בעיר לוד), וקיבלו סיור מודרך על המטוס “האשקלוני”.

את הסיור, ביקש לערוך במיוחד הטייס יגאל כץ, קברניט וראש חטיבת מטוסים בחברת “אל על”, אחר כך, התברר מדוע; הטייס הוא מאשקלון, ביקש להדריך במיוחד את תושבי אשקלון, ולפגוש את ראש העיר בני וקנין.

“זו הייתה חוויה מעניינת” – סיפר בני וקנין, ראש העיר אשקלון, והוסיף; “ילדי כיתה א’, נהנו מאוד כל אחד מהם קיבל דגם של מטוס אל על. נחמד היה לפגוש את הטייס מאשקלון, שבעצמו מאוד שמח לדבר עם בני העיר שלו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן