ירושלים

ירושלים: באצטדיון טדי, נפרס הדגל הגדול ביותר בעולם, עם סמל העיר

0
0

ייכנס לספר השיאים של גינס (Guinness World Records) ◄ את הדגל הגדול בעולם יזמה, הפיקה ותרמה הגברת גרייס גלינדס-גופנה, אשת עסקים נוצרית ◄ הדגל הגדול בעולם הוא גם הדגל היקר בעולם, ועלותו הגיעה לסכום של 120,000 דולר.
ירושלים: באצטדיון טדי, נפרס הדגל הגדול ביותר בעולם, עם סמל העיר
ירושלים: באצטדיון טדי, נפרס הדגל הגדול ביותר בעולם, עם סמל העיר

הדגל הגדול ביותר בעולם, עליו הוטבע סמל העיר ירושלים, הושק ונפרס אתמול (חמישי), ה-17 בספטמבר על כר הדשא באצטדיון טדי בעיר ירושלים. מדובר בדגל באורך 287.45 מטרים ורוחב 151 מטרים, דגל המשתרע על פני 18 דונם (4.3 הקוטר – 44,404 מ”ר) במשקל של 9.5 טון.

את הדגל הגדול בעולם, יזמה, הפיקה ותרמה הגברת גרייס גלינדס גופנה, אשת עסקים נוצרית בת 48 מהפיליפינים, אוהדת ותומכת גדולה של מדינת ישראל והעם היהודי, וכן המייסדת ויו”ר “ארגון הללויה למלכות ירושלים”.

גברת גופנה, אשר לרשותה נזקפים 9 שיאי עולם רשומים בספר השיאים של גינס, ביניהם גם לוחות הברית, עשויים אבן, הגדולים בעולם, מסרה, כי הדגל הגדול בעולם הוא גם הדגל היקר בעולם, ועלותו הגיעה לסכום של 120,000 דולר.

גרייס גלינדס-גופאנה

לדבריה של האחות גרייס גלינדס-גופאנה, עסקו בהכנת הדגל 6 אנשים במשך 120 יום, וצוות עוזרים סייע בהבאתו לישראל. הדגל, יוצב בהמשך במספר אתרים בישראל ובהמשך ברחבי העולם. יש לציין, כי הדגל גדול באופן משמעותי מדגל ישראל, שנפרש לפני כשנה סמוך לכביש מספר 1.

טקס חשיפת הדגל התקיים בירושלים, בנוכחות ראש העיר ירושלים, מר ניר ברקת, אישי ציבור וכן 250 תלמידי תיכון מ”הגימנסיה העברית” בירושלים ובבית הספר הממלכתי דתי “אורט ספניאן” מירושלים, שפרסו את הדגל.

כמו כן, השתתפו ב”אירוע ההיסטורי”, הזמר דוד דאור, נציגי משרד וספר השיאים של גינס (Guinness World Records). לצילום חשיפת הדגל, השתמשו המארגנים גם במסוק שריחף מעל האצטדיון, ומתוכו צילם הצלם ששון תירם, את האירוע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן