כאן נתניה

אורגניכל, מיזם חדש מציע: ירקות אורגניים, במחיר דומה לירקות רגילים!

0
0

מיזם חדש לאספקת מוצרים אורגניים, היישר למקומות העבודה במחירים זולים וחיסכון בעלויות תיווך ◄ מאחורי המיזם עומדים השחקן ניר שלמון, ויואל אלול, ממפוני גוש קטיף אשר שיקם את המשק החקלאי והקים את החווה האורגנית הגדולה בישראל
אורגניכל, מיזם חדש מציע: ירקות אורגניים, במחיר דומה לירקות רגילים!
אורגניכל, מיזם חדש מציע: ירקות אורגניים, במחיר דומה לירקות רגילים!

מחירי המוצרים האורגניים, היקרים יותר ממקבליהם הרגילים, הם הסיבה העיקרית שמעכבת את התרחבות הענף. אילו מחירי התוצרת האורגנית ושאינה אורגנית היו זהים, אין ספק שהרוב המכריע של הצרכנים היה מעדיף לרכוש את התוצרת הנקייה והבריאה.

“אורגניכל”, הוא מיזם חדש שמספק מוצרים אורגנים, ישירות למקומות העבודה ולבתים. הירקות האורגניים, מגיעים מחווה אורגנית של יואל אלול, חקלאי מצליח מגוש קטיף, אשר שיקם לאחר ההתנתקות את משקו החקלאי והקים את חוות החממות האורגנית הגדולה בישראל, המשתרעת על 180 דונם. הירקות מן החווה של אלול, רובם ככולם ליצוא וכעת גם הצרכנים הישראלים, יוכלו ליהנות מהם.

מאחורי המיזם החדש עומד השחקן ניר שלמון (בהצגה “יוסף וכותונת הפסים המשגעת”, “אווניו Q”, “רמת אביב ג’” ועוד), אשר החליט ליטול פסק זמן מתחום המשחק לצורך הקמת ה מיזם “אורגניכל” בשותפות עם יואל אלול.

המיזם, מתנהל בשקיפות מלאה מול הלקוחות ובאתר האינטרנט בשם; organicol, מתפרסמת טבלה השוואתית של מחירי הירקות של אורגניכל אל מול הירקות הרגילים, שמתעדכנת אחת לכמה ימים. בנוסף לפירות ולירקות הטריים, מציעה החנות המקוונת מגוון של מוצרי מזון אורגנים אחרים; ביצים, תבלינים, לחמים, דגנים ועוד.

על מנת להביא לחיסכון נוסף בעלויות פיתחה אורגניכל, ערוץ הפצה באמצעות מקומות עבודה. העובדים, מבצעים במהלך השבוע את הזמנת המוצרים און–ליין וביום חמישי, בסוף יום העבודה, מצפה להם ארגז עם הזמנתם. השליחות למקום העבודה היא ללא תשלום. מי שאינו משתייך למקום עבודה ונרשם לאתר כלקוח פרטי יוכל לקבל את ההזמנה לביתו בכל מקום בארץ בעלות של 15-25 שקלים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן