כאן נתניה

נתניה: השר לביטחון פנים, ח”כ יצחק אהרונוביץ, ביקר בעיר

0
0

השר לביטחון פנים, אהרונוביץ, מסר, כי התקציב המיועד לעיר נתניה, במסגרת “עיר ללא אלימות” לא יקוצץ וכי בכוונת המשרד להרחיב את בפרויקט גם לערים נוספות
נתניה: השר לביטחון פנים, ח
נתניה: השר לביטחון פנים, ח”כ יצחק אהרונוביץ, ביקר בעיר

השר לביטחון פנים, ח”כ יצחק אהרונוביץ, וצמרת המשרד לביטחון הפנים, ביקרה היום (שלישי) בעיר נתניה.

השר, אהרונוביץ, קיבל סקירה מפי ראש העיר הגברת מרים מרים פיירברג-אכר, על הנעשה בעיר מראש העירייה שהעלתה על נס את חשיבות פרויקט “עיר ללא אלימות” לעיר נתניה.

השר לביטחון פנים, מסר, כי התקציב המיועד לעיר נתניה, במסגרת “עיר ללא אלימות” לא יקוצץ וכי בכוונת המשרד להרחיב את בפרויקט גם לערים נוספות.

כמו – כן, התייחס השר, לנושא של משטרה עירונית, ואמר, כי ההתקפה המתבצעת על ראשי ערים, ומציגה חלק מהם כאילו הם פושעים שאין להפקיד בידם משטרה עירונית לא מקובלת עליו, וכי ראשי ערים בארץ, הולכים יד ביד עם פעילות המשטרה.

השר אהרונוביץ, גם הציג את חזונו בנושא המשטרה העירונית וציין, כי בכוונתו להציע, כי תוקם משטרה עירונית, כאשר תוכנית העבודה שלו תוכתב ע”י ראש העיר. בכל אופן ה”משטרה העירונית” תהיה מעבר למצבת כמות השוטרים, הקיימת כיום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן