ביטוח |

בונוס בסך 2 מיליון שקלים למנכ”ל הכשרה ביטוח, עופר טרמצ’י

0
0

הבונוס לעופר טרמצ’י, בגין מאמציו שהובילו לצליחת המשבר באופן יוצא דופן ולהתחזקות החברה, בתקופה של משבר חריג בשוק ההון ולהצלחתו בהצעדת החברה ממשבר להצלחה ראויה להערכה.
בונוס בסך 2 מיליון שקלים למנכ
בונוס בסך 2 מיליון שקלים למנכ”ל הכשרה ביטוח, עופר טרמצ’י

דירקטוריון חברת הכשרה ביטוח, אישר הבוקר (רביעי), מענק בסך 2 מיליון שקלים למנכ”ל החברה עופר טרמצ’י, בגין ההתמודדות והמהלכים שהביאו ליציאת החברה מהמשבר של 2008 והתחזקותה. “עדות לכך ניתן לראות בתוצאות המצוינות של החברה גם בשנת 2009” – אמרו גורמים בחברה.

מתוך הדיווח, עולה, כי הבונוס הוענק לעופר טרמצ’י, לאור החלק המשמעותי שלו בהצלחתה של החברה להגיע להישגים בתקופת משבר ומיתון; “בתוך זמן קצר הביא המנכ”ל לשינוי חיובי משמעותי בפעילות החברה, בהתאם לציפיותיו והנחיותיו של הדירקטוריון.

בעניין זה, הפגין המנכ”ל אומץ לב ניהולי, תרם לשינוי תרבותי וארגוני בחברה וחולל עשייה עסקית שאת פירותיה תקטוף החברה בשנים הבאות” – נכתב בהחלטת הדירקטוריון.

דירקטוריון הכשרה ביטוח, ביקש באמצעות הענקת המענק למנכ”ל להביע את שביעות רצונו והערכתו למנכ”ל ולתוצאות המצוינות להם הוא אחראי.

בגין המאמץ החריג אשר השקיע טרמצ’י, בייזום וקידום פתרונות יצירתיים לפתרון דרישות ההון המורכבות בחברה בתקופה של משבר חריג בשוק ההון ולהצלחתו בהצעדת החברה ממשבר להצלחה ראויה להערכה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן