כאן שחייה צורנית | שחייה אמנותית

גל נבו, עולה על הגל: היום באליפות ישראל בשחייה לאגודות

0
0

כוכב השחייה הישראלית ושחיין הפועל ירושלים, גל נבו, יזנק כבר היום (ג’) לאליפות המדינה (מכון וינגייט 4-9 אוגוסט) נבו: יש תחושה של סיפוק. להיות שישי בעולם – אבל אין מקום למנוחה – אנחנו רוצים לשמור על המסורת ולקחת את אליפות המדינה בפעם ה-18!
גל נבו, עולה על הגל: היום באליפות ישראל בשחייה לאגודות
גל נבו, עולה על הגל: היום באליפות ישראל בשחייה לאגודות

אחרי הישג היסטורי באליפות העולם, הנשימה, טרם הוסדרה מן המקום השישי של השחיין גל נבו, באליפות העולם ברומא, שלשום (ראשון) שקבע זמן של 4:12:33, בגמר משחה ה-400 מעורב אישי באליפות העולם ברומא, והשחיין נבו, כוכב השחייה הישראלית ושחיין “הפועל ירושלים”, יזנק כבר היום (שלישי) לאליפות המדינה (מכון וינגייט 4-9 אוגוסט) במגמה לקחת גם את המקום הראשון בתחרות לאגודות שחייה.

גל נבו, המצטיין בנבחרת ישראל לאליפות העולם ברומא, חוזר לארץ הקודש, אחרי שבוע של תחרויות, ארבעה שיאים ישראלים, מקום שישי בגמר 400 מטר מעורב אישי, מקום תשיעי ב-200 מטר מעורב אישי ועם לא פחות מ-6 שיאים אישיים.

“יש תחושה של סיפוק. להיות שישי בעולם – אבל אין מקום למנוחה” – אמר גל בקבלת הפנים בשדה התעופה. “אנחנו רוצים לשמור על המסורת ולקחת את אליפות המדינה בפעם ה-18! אני חייב להיות חלק מהחגיגה” – הצהיר, גל נבו, בוגר המרכז לטיפוח מחוננים בספורט במכון וינגייט.

בין השחיינים ששבו גם השחיינית נסטיה קורטקוב בת ה-18, אשר החזירה לעצמה את השיא הישראלי ב-200 מטר חזה, ועם כוונה לזנק ללא פחות מ-8 משחי גמר באליפות ישראל.

גיא ברנע, כוכב המכבייה, חוזר מעט המום לאחר שלא הצליח לשחזר את הישגיו מהמשחים בבריכה הביתית. ברם, מעמדו בזירה הבינ”ל לא נפגע במיוחד שהיה רחוק 4 מאיות השנייה מן הגמר, ואם היה חוזר על שיאיו היה מגיע להישג שווה לשל עמיתו גל נבו.

השלושה שחייני הפועל ירושלים, ועל כך גאוותה של עמותת שחייני ירושלים, אשר מחזיקה בתואר אלופת המדינה לבוגרים, כבר 17 שנה וכמעט ברציפות.

בסוף השבוע, חזרו צעיר האגודה (עד גיל 14) עם המקום הראשון באליפות הצעירים, הבוגרים של הפועל ירושלים, שואפים להגמוניה מלאה בבריכה.

לאליפות ישראל בשחייה יש את ההילה שלה

מחר,יום ד’, 05.08.09 בשעה 17:15, יתקיים, טקס הפתיחה של אליפות ישראל בשחייה בהשתתפות שרת המדע, התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת, ובו תוענק הוקרה לשחיינים הישראלים אשר זה עתה חזרו מאליפות העולם.

חנן גלעד, מאמן שחייה ב-מרכז לטיפוח מחוננים ובנבחרת הנוער, מציין, כי: “אליפות ישראל היא הזדמנות מצוינת למשפחות ולחובבי השחייה בישראל, להגיע לצפות ולעודד מקרוב את השחיינים.

מדובר בתחרות הרביעית הגדולה לאחר אליפות אירופה לנוער, “המכביה” ואליפות העולם לבוגרים. השחיינים, מחלקים את הכוחות ויכול להיות שחלק מהם יגיעו שלא בשיאם, אבל עדיין יש לאליפות ישראל את ההילה שלה.

כל שחייני המרכז לטיפוח מחוננים בספורט של מכון וינגייט, והשחיינים הבוגרים שלו, ישתתפו באליפות השחייה ונקווה לתוצאות טובות ושהחגיגה תימשך” – סיכם חנן גלעד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן