סלבס עולמי

אנג’לינה ג’ולי, במקום הראשון במרוויחות כסף מבין השחקניות הבכירות של הוליווד

0
0

במקום השני, הרוויחה ג’ניפר אניסטון, אשתו לשעבר של בראד פיט, שהוא כיום בעלה של אנג’לינה ג’ולי ◄ פער השכר של הכוכבים – גברים בבירת הקולנוע. עולה מטבלת הירחון פורבס, הוא עדיין גדול, כאשר הריסון פורד הרוויח בשנה שעברה 65 מיליון דולרים
אנג’לינה ג’ולי, במקום הראשון במרוויחות כסף מבין השחקניות הבכירות של הוליווד
אנג’לינה ג’ולי, במקום הראשון במרוויחות כסף מבין השחקניות הבכירות של הוליווד

הירחון פורבס, מדווח, כי אנג’לינה ג’ולי (Angelina Jolie Voight), היא השחקנית ש”עשתה” הכי הרבה כסף בשנה שעברה מבין השחקניות הבכירות של הוליווד. תחזיקו טוב… עשרים ושבעה מליון דולר.

בצירוף מקרים מעניין, במקום השני, הרוויחה ג’ניפר אניסטון, אשתו לשעבר של בראד פיט, שהוא כיום בעלה של אנג’לינה ג’ולי, שנואת נפשה, היא הסתפקה בסכום של עשרים וחמישה מיליון דולר.

את הרשימה המכובדת של הוליווד – מרכז תעשיית הקולנוע של ארצות הברית, עוד מעטרים ב”שטרות ירוקים”, השחקניות מריל סטריפ, בעלת 15 מועמדויות לפרס אוסקר, ושתי זכיות בו, זאת לאור ההצלחה שלה זכו בסרט; “מאמה מיה” ואחריה מיודעתנו מן הטלוויזיה, שחקנית טלוויזיה וקולנוע אמריקאית זוכת פרסי ה”אמי” ו”גלובוס הזהב”, הגב’ שרה ג’סיקה פארקר, כוכבת “סקס והעיר הגדולה”.

איפה שחקנית קולנוע האמריקנית והדוגמנית לשעבר, קמרון דיאז? נו טוב, היא “רק” סוגרת את רשימת חמש השחקניות המובילות כשבארנקה 20 מיליון דולרים בלבד.

שחקניות הוליווד, מדווחים “מקורות יודעי דבר”, עדיין חשות מקופחות בשכרן בהשוואה לכוכבים – גברים בבירת הקולנוע – כך עולה מטבלת דירוג ההכנסות של הירחון “פורבס”, כאשר הריסון פורד שחקן קולנוע אמריקאי, ממוצא יהודי, (התפדסם בסדרת סרטי אינדיאנה ג’ונס, ו”בלייד ראנר”) אשר הרוויח בשנה שעברה ששים וחמישה מליון דולרים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן