מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’

נמצאה גופת הנער שקפץ ל”אגם הנעלם” במושבה מנחמיה שבעמק הירדן

0
0

במקום מוצבים שלטים האוסרים על שחייה, וחרף זאת קפצו הנערים מן המצוק בגובה של כ-10-15 מטרים ◄ הילד בן ה-12 שטבע למוות אחר הצהריים בנחל שניר שבגליל העליון, הוא יעקב שלמה יודלביץ’ מביתר עלית
נמצאה גופת הנער שקפץ ל
נמצאה גופת הנער שקפץ ל”אגם הנעלם” במושבה מנחמיה שבעמק הירדן

גופתו של הנער בן ה-17 שטבע ב”אגם הנעלם” אותרה לפני כשעה סמוך למושבה מנחמיה אשר בעמק הירדן. את הגופה איתרה יחידת הצוללנים מהמחוז הצפוני של המשטרה על קרקעית האגם.

מחקירה ראשונית עולה, כי הנער, טבע, כנראה, לאחר שראשו נחבט במהלך “קפיצת ראש” לתוך האגם. אחד מחבריו, שקפץ אחריו, נפצע קלות.

יצוין, כי במקום מוצבים שלטים האוסרים על שחייה, וחרף זאת קפצו הנערים מן המצוק בגובה של כ-10-15 מטרים. הפצוע פונה לבית החולים “פוריה” בעיר טבריה.

◄ הילד בן ה-12 שטבע למוות אחה”צ בנחל שניר הוא שלמה יודלביץ’ מביתר עלית

הערב (א’) אותר לפרסום, כי שמו של הילד בן ה-11, אשר טבע למוות מוקדם, במהלך טיול קבוצתי בשמורת נחל שניר-חצבני שבגליל העליון. הוא; יעקב שלמה יודלביץ’, מהעיר ביתר עילית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן