גיל הזהב | זקנה | גרונטולוגיה

מוקד הגמלאפון ערוך למתן מענה לזקנים בתרגיל העורף הלאומי

0
0

התרחישים על פיהם עובד מוקד ה”גמלאפון” (8840* Gimlaimphone), הם פרי ניסיון המוקדנים מפניות זקנים במבצע “עופרת יצוקה”, בה פעל מוקד הגמלאפון והיווה צומת מידע וסיוע לזקנים ובני משפחתם החיים בדרום.
מוקד הגמלאפון ערוך למתן מענה לזקנים בתרגיל העורף הלאומי
מוקד הגמלאפון ערוך למתן מענה לזקנים בתרגיל העורף הלאומי

המשרד לענייני גמלאים, נערך לקראת תרגיל העורף “נקודת מפנה 3″, התרגיל שיחל בשבוע הבא, יגיע לשיאו ביום שלישי (2.6), בו יתבקשו כל האזרחים להגיע למקלטים ולמרחבים המוגנים בהישמע האזעקה. המשרד לענייני גמלאים, ירכז אליו את פניות הזקנים והוא קורא לציבור הזקנים בישראל, להסתייע בשירותי המוקד שמספרו 8840* על מנת שיוכלו לפעול כראוי בעת הישמע האזעקה בתרגיל. המוקד אף מספק שירות לדוברי הרוסית ויאפשר לאוכלוסיית העולים הזקנים לפנות למוקד לשם בירורים.

כידוע מצבי חירום משפיעים בצורה קשה יותר על אוכלוסיית הזקנים והמוקד, מכין את עצמו בסדרת תרחישים על מנת לאפשר מענה ייעודי לאוכלוסייה זו ובני משפחתה.

התרחישים על פיהם עובד מוקד ה”גמלאפון” (8840* Gimlaimphone), הם פרי ניסיון המוקדנים מפניות זקנים במבצע הצבאי “עופרת יצוקה” ברצועת עזה, בה פעל מוקד הגמלאפון והיווה צומת מידע וסיוע לזקנים ובני משפחתם החיים בדרום.

מוקדני הגימלאפון, סייעו ביצירת קשר של אנשים מהמרכז עם בני משפחתם שבאזור הדרום, וכן שלחו פניות ל”בנות שירות לאומי” שיגיעו לבתי הזקנים, וייסעו להם בעת אזעקה.

מוקד ה”גמלאפון” (8840* Gimlaimphone), לצפיה בתשדיר פיקוד העורף לחצו כאן.

בראש המשרד לענייני גמלאים, עומד כיום השר לענייני גמלאים (כיום מכהן בתפקיד זה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומכהנת במשרד סגנית שר, לאה נס).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן