כללי לשיבוץ באתר | בהמתנה

מרקורי וסטורן במאי 2009 – הזמן הפתוח ביקום

0
0

מרקורי הוא יסוד המים, המייצג תקשורת, דינאמיקה, יעילות, מוסר עבודה, אסתטיקה, התנזרות ושינוי. סטורן הוא יסוד אדמה המתאפיין במעברים וקשיים. בניתוק קשרים, שאיפה לחופש, שינויים, חדשנות, ראית הנולד, כושר אלתור וחתירה לקידמה
מרקורי וסטורן במאי 2009 - הזמן הפתוח ביקום
מרקורי וסטורן במאי 2009 – הזמן הפתוח ביקום

אנו נמצאים בתקופה אסטרולוגית הדומה לתקופה שבין ראש השנה ליום הכיפור. חשבונות נפש, הרהורים, קשיים מסוגים שונים גורמים להתלבטויות ולהבנה שכדאי ואפילו הכרחי לשנות את החיים. חשוב להבין ולהפנים כי שינוי הוא למעשה התקדמות והתפתחות למרות הקשיים הכרוכים בדבר. לעומת “עשרת ימי התשובה” של חודש תשרי, הזמן הפתוח ביקום הוא עד לסוף חודש מאי.

תחומי הנושאים האפשריים לשינוי וצמיחה לכל המזלות

מזל טלה – Aries; הסביבה הקרובה דורשת יותר תשומת וייתכן ושינוי מערך העבודה שלכם יעניק לכם את התשובה לבעיות האישיות שנוצרו לאחרונה.

מזל שור – Taurus; ההתבטאות האישית והיחסים הבין אישיים שלכם עומדים בפני נקודת מבחן וייתכן ואם תשקיעו ביצירה אישית תמצאו נישה חדשה להתרגעות.

מזל תאומים – Gemini; נושאי תת המודע שלכם יוצאים אל הפועל ודורשים התבוננות חדשה. ייתכן והמשפחה הקרובה שלכם תעזור לכם בהתלבטויות שיצוצו.

מזל סרטן – Cancer; מבחינה חברתית זוהי תקופה שבה תבחנו את החברויות האישיות שלכם ואת ההתנהלות הרגשית שלכם בתוך המשפחה.

מזל אריה – Leo; נושאי עבודה יהיו יותר דומיננטיים בתקופה זו מאשר אי פעם וזאת כיוון שהמצב הכלכלי שלכם, לא מאפשר לכם יותר לחיות כמו בעבר.

מזל בתולה – Virgo; החיים שלכם עמדו בפני שינויים בכל התקופה האחרונה ורק הפחד שלכם עדיין עומד בעוכריכם ומעכב אתכם מהשינויים המתבקשים.

מזל מאזניים – Libra; כל תת המודע שלכם מוצף לאחרונה ומאחר ולא תמיד אתם מקשיבים לו, הרי שהיקום דורש מכם להבין שעליכם לעשות שינוי בחשיבתכם.

מזל עקרב – Scorpio; היחסים החברתיים שלכם עומדים למבחן כיוון שכל מה שתעשו עכשיו מבחינה מקצועית ישנה גם את המעמד שלכם בחברה. קחו זאת בחשבון.

[/T

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן