כדורגל ילדים ונוער

הפועל ת”א זכתה בגביע המדינה לנוער ע”ש אבי רן ז”ל

0
0

את הגביע לקפטן הפועל ת”א, העניק משה רן, אביו של אבי רן ז”ל, שעל שמו נקרא גביע המדינה לנוער, יחד עם יו”ר ההתאחדות לכדורגל ◄ ההתאחדות תארח בשבת “יום פתוח” – הפנינג באצטדיון ר”ג בו יתקיימו 5 משחקי גמר גביע המדינה לגילאי ילדים א’-טרום ילדים ב’
הפועל ת
הפועל ת”א זכתה בגביע המדינה לנוער ע”ש אבי רן ז”ל

הפועל תל אביב ע”ש צבי פורת, זכתה אמש (רביעי) בגביע המדינה לנוער ע”ש אבי רן ז”ל לעונת המשחקים 2008/09. קבוצת הפועל תל אביב, גברה במשחק הגמר על מכבי תל אביב שחר 1:2, וזכתה לראשונה בגביע לראשונה מאז 1992.

במשחק שנערך באצטדיון העירוני ראשל”צ, הסתיימה מחצית ראשונה ללא שערים, אך המשחק “התעורר לחיים” בדקה ה-49, כאשר ניסו קפילוטו, בלם מכבי ת”א, הסיט כדור של גל שיש לשערו הוא, 0:1 להפועל ת”א.

מכבי תל אביב, ניסתה ליזום במטרה להשוות, אך דווקא הפועל תל אביב היא שעלתה ליתרון של 0:2 זאת בדקה ה-65 כשאדיר ממן, הכין לאסף כהן וזה הכניע את השוער היריבה מייק חן.

10 דקות לסיום הצליח עמנואל מאיוקה להכניע את אריק ינקו ולצמק את התוצאה ל-2:1, אך הפועל ת”א, שמרה על היתרון עד לשריקת הסיום בדרך לזכייה בגביע המדינה.

את הגביע לקפטן הפועל ת”א, העניק משה רן, אביו של אבי רן ז”ל, שעל שמו נקרא גביע המדינה לנוער, יחד עם יו”ר ההתאחדות לכדורגל מר אבי לוזון.

הניצחון הערב היה ניצחונה השלישי העונה של הפועל ת”א במשחקי הדרבי מול מכבי, לאחר שגברה עליה פעמיים גם במסגרת הליגה הלאומית לנוער.

יום פתוח באצטדיון ר”ג – שבת של כדורגל וכיף לכל המשפחה

הפועל ת”א, זכתה לראשונה בגביע לראשונה מאז 1992.

ההתאחדות לכדורגל בישראל תארח בשבת (23.5.09), מן השעה 09.00 את “יום פתוח” בו יהיה הפנינג באצטדיון רמת גן, כאשר במהלך היום, יתקיימו גם 5 משחקי גמר גביע המדינה לגילאי ילדים א’ – טרום ילדים ב’.

כמו כן, ייערך משחק בין כוכבי “ארץ נהדרת” ו-“מה קשור” למאמני נבחרות ישראל, ומשחק בין אוהדי בית”ר ירושלים ו-מכבי חיפה כשלושה ימים לפני משחק גמר גביע המדינה בין שתי הקבוצות.

יתקיימו סיורים בחדרי ההלבשה של נבחרת ישראל – אתם וילדיכם תוכלו לראות מקרוב כיצד מתכוננים שחקני הנבחרת הלאומית רגע לפני המשחק.

במהלך היום, יתקיימו תחרויות ספורט אקטיבי, נושאות פרסים בהשתתפות הקהל על משטח הדשא באצטדיון: תחרות שליטה בכדור – “הווירטואוז הצעיר”, תחרות בעיטות עונשין מ-11 מ’ ותחרות בעיטות לתוך בור קליעה.

בתאי ה-VIP באצטדיון, יוקם מתחם משחקים אלקטרוניים “פיפ”א 2009”, מתחם מתקנים ומשחקים מתנפחים לילדים, וקירות יצירה וציור בנושא המלחמה באלימות ובגזענות בכדורגל.

ההשתתפות באירוע אינה כרוכה בתשלום – הציבור מוזמן!

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן