מינויים במשק

רו”ח אלישע סער יעמוד בראש קבוצת אליוט גרופ רואי חשבון

0
0

רו”ח סער: קבוצת “אליוט ישראל” פועלת לצרוף משרדי רואי חשבון מתאימים המעוניינים לשדרג את פעילותם ולחבור לרשת עולמית של משרדי ראיית חשבון, לעשות זאת באמצעותנו. אנו מתמקדים בעיקר במשרדים מחוץ לאזור המרכז בערים: ירושלים, חיפה, באר שבע ובפריפריה.
רו
רו”ח אלישע סער יעמוד בראש קבוצת אליוט גרופ רואי חשבון

רו”ח אלישע סער, 51, נבחר לעמוד בראש קבוצת אליוט גרופ ישראל רואי החשבון. רו”ח סער, יחליף בתפקיד את רו”ח חגית ליברמן פלס אשר שימשה כיו”ר הקבוצה בשנה החולפת.

רו”ח סער, רואה חשבון מוסמך בוגר אוניברסיטת תל אביב (1983) הוא, מכהן כיו”ר ועדת המחשוב והאינטרנט של לשכת רואי חשבון בישראל, יו”ר כנס אילת של לשכת רואי חשבון, עורך “ישר ולעניין” ניוזלטר שבועי של לשכת רואי חשבון המופץ לאלפי רואי חשבון, וחבר ועד מרחב תל אביב בלשכת רואי חשבון.

רו”ח אלישע סער, נבחר לאחרונה כחבר הנהלת קבוצת אליוט העולמית (Alliott Group) כאחד משבעה הנציגים לוועדה המייעצת של אליוט גרופ באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. יחד עם רו”ח סער מכהנים בוועדה המייעצת רואי חשבון מהולנד, אנגליה, גרמניה, איטליה ו-דרום אפריקה.

לדבריו של רו”ח סער, בשלוש השנים האחרונות קבוצת אליוט, מיצבה רמת שרות מקצועית ייחודית המשלבת את הליווי האישי ללקוח יחד עם מחלקות מסים, חשבונאות ובקורת ברמה הגבוהה ביותר.

קבוצת “אליוט ישראל” פועלת לצרוף משרדי רואי חשבון מתאימים המעוניינים לשדרג את פעילותם ולחבור לרשת עולמית של משרדי ראיית חשבון, לעשות זאת באמצעותנו. אנו מתמקדים בעיקר במשרדים מחוץ לאזור המרכז בערים: ירושלים, חיפה, באר שבע ובפריפריה.

רו”ח חגית ליברמן פלס, שעמדה עד לאחרונה בראש קבוצת אליוט, ברכה את רו”ח אלישע סער עם היבחרו וציינה, כי היא מברכת על בחירתו של אלישע לתפקיד. עוד הוסיפה, כי קבוצת אליוט, השיגה הישגים משמעותיים בשנה החולפת ומתוך שיתוף הפעולה נוצרה פעילות סינרגטית ומשותפת בין המשרדים. רו”ח ליברמן פלס תשמש כחברת הנהלה וראש הועדה המקצועית.

אליוט גרופ ישראל, הינה קבוצת משרדי רואי חשבון עצמאיים, המהווה גג לכ- 20 משרדי רואי חשבון בפריסה ארצית. במשרדים החברים באליוט גרופ ישראל מועסקים כ – 150 עובדים.

אליוט גרופ ישראל מציבה סטנדרטים חדשים לשירותי ראיית החשבון והייעוץ בישראל ומחוצה לה. כל משרדי קבוצת אליוט גרופ ישראל, נמנים על קבוצת אליוט גרופ העולמית, המונה מאות משרדי ראיית חשבון, עורכי דין ויועצים כלכליים ברחבי העולם. אליוט גרופ הבינלאומית נמנית על 20 רשתות ראיית החשבון הגדולות בעולם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן