אופנה

מגזין בגדי הים של “לוק ובלייזר” 2009, ייצא השבוע לדוכנים

0
0

ירון ליכטנשטיין, מנכ”ל סוכנות “לוק”; הצלחנו לייצר חבילת תוכן אטרקטיבית הכוללת את המגזין, סרט הטלוויזיה ואירוע ההשקה, ולמצבה כאחד המותגים המצליחים והיציבים בתחום האופנה והטלוויזיה. אנחנו מקפידים לחדש מדי שנה ולשמור על האפיל הנחשק של המותג.
מגזין בגדי הים של
מגזין בגדי הים של “לוק ובלייזר” 2009, ייצא השבוע לדוכנים

המגזין הנחשק של השנה – מגזין בגדי הים של “לוק ובלייזר” 2009, ייצא לדוכנים השבוע. המגזין, היוצא לאור זאת השנה החמישית ברציפות, יכלול למעלה מ- 140 עמודי כרומו ויצורף לגיליון החגיגי של “בלייזר” ויופץ בכ- 100,000 עותקים.

על שער מגזין בגדי הים, מככבות הדוגמנית אילנית לוי והדוגמנית הילה נחשון שצולמו בעיר אילת. על השער האחורי מככבת גליה מלטסטה ואילו רותם סלע מככבת על השער של מגזין “בלייזר”.

מגזין בגדי הים של “לוק ובלייזר”, המופק השנה בחסות “סיאט”, כולל השנה הפקות מגה-סקסיות של כוכבות “לוק” הדוגמניות; שרי גבעתי, לוקה שקד, אנה זאיקין, מורן נמני, אור גרוסמן, ילנה ראלף, לירן כוהנר, נועה וולמן, יעל נזרי, סיון קליין, תמי טסקר, ניבית בש, הילה בלילתי ועוד.

את מגזין בגדי הים, מלוווה מדי שנה סרט טלוויזיה המתעד את הנעשה מאחורי הקלעים של הפקת המגזין.

הילה נחשון, על שער מגזין בגדי הים

הסרט – “ביקיני כחול לבן 09” – בהגשת אילנית לוי, המופק על ידי HOT בידור ישראלי ומחלקת פיתוח התוכן של סוכנות “לוק”, יעלה לשידור החודש ב-HOT VOD.

ירון ליכטנשטיין, מנכ”ל סוכנות “לוק”; “הצלחנו לייצר חבילת תוכן אטרקטיבית הכוללת את המגזין, סרט הטלוויזיה ואירוע ההשקה, ולמצבה כאחד המותגים המצליחים והיציבים בתחום האופנה והטלוויזיה. אנחנו מקפידים לחדש מדי שנה ולשמור על האפיל הנחשק של המותג”.

אירוע ההשקה של מגזין בגדי הים, והקרנת הבכורה של הסרט “ביקיני כחול לבן 09″, יתקיימו ביום רביעי, 13 במאי, ב”שלוותה”, נמל תל אביב, בהשתתפות למעלה מ-1000 מוזמנים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן