עסקים קטנים ובינוניים

גוגל-Google ו-012 סמייל, יוצאות בשת”פ לקידום עסקים קטנים בישראל

0
0

במסגרת השת”פ תציע 012 סמייל לבעלי עסקים קטנים חבילת פרסום אונליין מלאה הכוללת דומיין, עיצוב, בניה ואחסון אתר האינטרנט ושובר פרסום ל-Google AdWords ◄ המטרה בעלי העסקים יצרו נוכחות אינטרנטית להגיע למשתמשים ולקהלי יעד חדשים ולהגדיל המחזור העסקי
גוגל-Google ו-012 סמייל, יוצאות בשת
גוגל-Google ו-012 סמייל, יוצאות בשת”פ לקידום עסקים קטנים בישראל

012 סמייל ו-Google משיקות היום שיתוף פעולה ייחודי לקידום העסקים הקטנים בישראל. במסגרת השת”פ תציע 012 סמייל לבעלי עסקים קטנים חבילת פרסום אונליין מלאה הכוללת דומיין, עיצוב, בניה ואחסון אתר האינטרנט ושובר פרסום חינם ל- Google AdWords.

עלות חבילת הפרסום היא 69 שקלים בלבד, כאשר שלושת החודשים הראשונים הינם ללא התחייבות. בנוסף, לקוחות בעלי אתר קיים המאוחסן על שרתי 012 סמייל, יהיו זכאים גם הם לשובר פרסום חינם ב-Google AdWords.

ע”פ סקר TIM מאוגוסט 2008 כ- 91% מכלל משתמשי האינטרנט בישראל עורכים מחקר וחיפוש על מוצרים ושירותים שונים אונליין. 79% מהמשתמשים, ע”פ אותו סקר, ירכשו מוצר או שירות אוף ליין לאחר המחקר והחיפוש שערכו באינטרנט.

מטרת חבילת הפרסום שמציעה 012 סמייל היא לאפשר לבעלי עסקים המעוניינים באפיקי שיווק אפקטיביים ומתקדמים, להשתמש בחבילה המוצעת כמנוף כלכלי ולמעשה להשוות את עצמם לחברות הגדולות ע”י יצירת נוכחות אינטרנטית והגעה לאותם משתמשים וקהלי יעד חדשים בהם הם מעוניינים.

בעל העסק יקבל אתר אינטרנט תדמיתי, מעוצב ע”פ דרישתו, בעל עמוד אחד וטופס יצירת קשר. האתר יעוצב, יבנה ויאוחסן בפלטפורמה של חברת WebsPlanet – ספקית פלטפורמת בניית האתרים וניהול התוכן הגדולה בישראל, המנהלת לבדה למעלה מ-20,000 אתרי אינטרנט עסקיים ופועלת בשיתוף פעולה הדוק עם למעלה מ-120 בוני אתרים מקומיים.

כמו כן, במסגרת השת”פ יוצע שירות ייחודי אשר מטרתו לנהל ולהוציא לפועל את הקמפיין האינטרנטי עבור בעלי עסקים שאינם מעוניינים לעשות זאת בעצמם. שירות זה יסופק ע”י חברת פאוור פון נט, משווק מורשה מטעם Google, ללא כל עלות נוספת.

פאוור פון נט, מספקת פתרונות לעסקים קטנים וגדולים בתחום האינטרנט במגוון תחומים הכוללים: בניית אתרים, קידום אתרים, ניהול מדיה לפרסום וניהול מסעות פרסום ב-Google. חב’ פאוור פון נט, תוכל לספק גם אתרים מורחבים בחבילות הגולד והפלטיניום באמצעות פלטפורמת WebsPlanet המאפשרת ללקוח לשדרג את האתר לפי אופי גדילת הלקוח לאתרי תדמית מורחבים וכן למסחר אלקטרוני במידה וידרש.

יוסי מור-יוסף מנהל השיווק של המגזר העסקי ב-012 סמייל, אמר היום; “בעידן הנוכחי בעיקר עם חוק הספאם, היכולת של עסקים קטנים לפרסם מצומצמת מאוד. השת”פ של 012 ו- Google, הניתן לעסקים כחלק מחבילת פתרונות כוללת שמציעה 012 סמייל, מעניק להם פלטפורמה מצוינת להרחיב את העסק שלהם ולהתנסות באחת מפלטפורמות הפרסום החזקות בעולם – בעלות זולה ובליווי צמוד של אנשי מקצוע”.

ריקי דרורי, סמנכ”ל שיווק של “Google ישראל”, מסרה; “בתקופת מיתון, בעלי עסקים קטנים צריכים להתעורר ולהבין שהלקוחות הפוטנציאליים שלהם נמצאים באינטרנט, וגם הם צריכים להיות שם. החבילה שמציעה 012 סמייל תאפשר לאותם בעלי עסקים ליצור לעצמם נוכחות אינטרנטית בצורה מהירה ופשוטה ולהגיע לאותם לקוחות בעזרת הפרסום ב-Google”.

Google AdWords – מערכת הפרסום של Google, מאפשרת לעסקים פרסום ממוקד ואפקטיבי תוך הגעה לקהלי יעד חדשים. המערכת מאפשרת שליטה רבה יותר בקמפיין הפרסומי ע”י עריכת המודעות והתאמה לתקציב של בעל העסק עד לקבלת התוצאות הרצויות. אפשר גם להציג מגוון פורמטים של מודעות ואף למקד את המודעות לשפות ולמיקומים גיאוגרפיים ספציפיים.

ב-Google AdWords אין דרישה להוצאה מינימלית או התחייבות בזמן. באפשרות של עלות לקליק, בעל העסק מחויב רק אם אנשים לוחצים על המודעות שלו, כלומר כל שקל בתקציב מושקע בהבאת לקוחות חדשים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן