חתומים בלב ישראל

לוטפי נסראלדין הי”ד, נפל במבצע “עופרת יצוקה”

בן 38, מהעיר דליית אל כרמל, נפל ב-29/12/2008, יום שני ב’ טבת תשס"ט ■ "לוטפי הוא החייל הראשון שנהרג במלחמה הזו", הזכיר בן הדוד, דיין; "אני מקווה שגם האחרון. זו היתה השעה שלו - זה הגורל".
0
0
לוטפי נסראלדין הי"ד, נפל במבצע "עופרת יצוקה"
לוטפי נסראלדין הי”ד, נפל במבצע “עופרת יצוקה”

פצצת מרגמה שנורתה בפתיחת מבצע “עופרת יצוקה” לעבר המועצה האזורית שער הנגב, פגעה בבסיס צה”ל ליד נחל עוז. איש קבע, רס”ב לוטפי נסראלדין, נהרג בפיצוץ. אמל נאסר א-דין סבו של לוטפי, אשר היה ח”כ מטעם הליכוד במשך 12 שנה, סיפר כי נכדו נקרא על שם דודו שנהרג ב-69’ בקרב עם מחבלים בבקעה.

 ■רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ‘פורטל כאן ישראל | kanisrael | כאן נעים | kan-naim אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ בפייסבוק’ או בטוויטר.

לדברי הסב, לוטפי; “היה בחור בעל השכלה אקדמית, איש תרבות אהוב על כולם ואוהב את כולם. הוא רצה להמשיך ולשרת את המדינה”.

לדבריו של נאסר א-דין; “אנחנו הדרוזים מאמינים שאלוהים נתן ואלוהים לקח. לא ידעתי שהוא בדרום. חשבתי שהוא בבסיס ברמת הגולן”.

לוטפי נסראלדין התגייס לצה”ל בשנת 1989 ושירת בעשר השנים האחרונות בחטיבת גולני. הוא עסק באופטיקה והיה מפ”ט חימוש. רבים מבני משפחתו הם אנשי כוחות הביטחון, בהם אביו, ווג’י, פנסיונר של שירות בתי הסוהר ואחיו המשרת כנגד באחד הבסיסים בצפון.

לפני 12 שנים, נישא לוטפי לחנאן, המנהלת עסק עצמאי לקוסמטיקה ביישוב, ולשניים בת בשם; אסול, שחגגה לא מכבר את יום הולדתה החמישי.

“הוא איש משפחה, אדם חברותי, חייכן ופשוט בן-אדם טוב”, סיפר בן הדוד דיין נסראלדין.

“ביום רביעי, הוא היה בבית. דיברנו בטלפון והוא סיפר לי שהם עוברים מרמת הגולן לעזה. אמרתי לו ’תשמור על עצמך’. הוא מאוד אהב את הצבא ואת המדינה, לחם ב”מלחמת לבנון השנייה” והיה עם החיילים בתוך השטח והקרבות. הוא המשיך במסורת המפוארת של הדוד שלו” – סיפר דיין.

לבני המשפחה, היה חשוב להעביר מסר, בשמו של לוטפי ובשמם; “אנחנו מבקשים לחזק את צה”ל, את המדינה כולה ואת הממשלה ואנחנו מבקשים שימשיכו במבצע הזו עד שישיג את מטרותיו.

על הויכוח, בזמנו, האם יש להמשיך את המבצע מול החמאס, טענו, בני המשפחה, כי “צריך לחסל את תשתית הטרור המטורפת הזו בעזה, ולא להפסיק. לא לעצור את המבצע באמצע”.

“לוטפי הוא החייל הראשון שנהרג במלחמה הזו”, הזכיר בן הדוד, דיין; “אני מקווה שגם האחרון. זו היתה השעה שלו – זה הגורל”.

לוטפי נסראלדין, הובא למנוחת עולם בבית העלמין הצבאי בעיר דלית אל-כרמל.

הוא הותיר אחריו סב, הורים; ווג’י ולטיפה, אשה ובת, שני אחים ושתי אחיות.

יהי זכרו ברוך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן