מדינה ירוקה

“מקורות” חתמה על הסכם שת”פ עם “BacSoft” לפיתוח מערכת פיקוד ובקרה סלולרית

0
0

“בקסופט” הינה מערכת מודולארית ולכן היא מיועדת להתקנה באתרים שונים של חברת “מקורות”, כגון; מתקני טיפול בשפכים, מאגרים, תנורים להגברת הגשם, תחנות שאיבה או קידוחים.

“מקורות” חתמה על הסכם שת”פ עם “BacSoft” לפיתוח מערכת פיקוד ובקרה סלולרית

חברת המים הלאומית “מקורות”, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת “בקסופט” (BacSoft). ההתקשרות נעשתה באמצעות “ווטק” (WaTech™) – מרכז לקידום יזמות טכנולוגית, שיתופי פעולה והשקעות של חברת “מקורות”.

הילה יצחק, דוברת קבוצת “מקורות” מסרה לכתב אתר “Kan-Naim עיתון האינטרנט של כל המדינה”, כי שיתוף הפעולה בין חברת “בקסופט” ל חברת “מקורות” נועד לפיתוח מערכת חדשנית לפיקוד ובקרה סלולרית במתקני “מקורות”.

לחברת “בקסופט” טכנולוגיית תקשורת המאפשרת מעקב ושליטה מרחוק אחר תנאים ותהליכים באמצעות מכשור ותכנה מתקדמים, ושליטה ותחזוקה של מערכות פיקוד ובקרה בצורה אלחוטית מאובטחת.

המערכת מבוססת על יחידות קצה קטנות וחכמות המותקנות בלוחות הבקרה בשטח, ומסוגלות לשלוח התראות בזמן אמת לחדרי הבקרה ולאנשי המקצוע. היחידות מקושרות סלולארית לשרתים יעודיים באתר החברה, ושולחות התראות לחדרי הבקרה וישירות למשתמשים באמצעות דואר אלקטרוני ו-SMS. המערכת משתמשת בתקשורת מאובטחת, העומדת בדרישות מחמירות ביותר.

“בקסופט” הינה מערכת מודולארית ולכן, היא מיועדת להתקנה באתרים שונים של “מקורות”, כגון; מתקני טיפול בשפכים, מאגרים, תנורים להגברת הגשם, תחנות שאיבה או קידוחים. בנוסף ליכולת לשדר לחדרי הבקרה, לדואר האלקטרוני ולטלפון הסלולרי של המשתמשים, תאפשר המערכת החדשה גם ייצוג של כל אחד מהאתרים – על פני מערכת מידע גיאוגרפית ממוחשבת – GIS, קבלת אינדיקציה ויכולת שליטה מרחוק באמצעותה.

כמו כן, תאפשר המערכת אגירה של נתוני המידע במקרים של הפסקות בתקשורת. המערכת מתאפיינת בצריכת חשמל נמוכה ובשרתים מגובים לשמירה על אמינות פעולתם.

הסכם שיתוף פעולה זה מצטרף ללמעלה מ-35 הסכמים שחברת “מקורות” חתמה משנת 2005 באמצעות “ווטק” עם חברות סטארט אפ, קבוצות מחקר מהאקדמיה וחממות הטכנולוגיות בתחומי הקלינטק. בין ההסכמים שנחתמו גם שיתופי פעולה למחקר ופיתוח עם חברת “אטלנטיום”, “אקווה פיור” , “בלו איי”, “אפיקי מים” מקבוצת פז גז ועוד רבים אחרים.

“ווטק” מנהלת את שיתופי הפעולה של “מקורות” בארץ ובעולם בתחומי הטכנולוגיה והמחקר, ומסייעת במציאת פתרונות טכנולוגיים חדשניים, תוך מסחור הידע הרב שנצבר בחברה במשך עשרות שנות פעילותה.

חברת “בקסופט” פועלת מזה מספר שנים בתחום ה– M2M שליטה ובקרה הסלולארית. החברה הוציאה לשוק לפני כשנתיים את פלטפורמת הניהול שלה, המאפשרת ללקוחותיה להגדיר ולבנות בעצמם את ממשקי השליטה מרחוק על אמצעי הייצור שלהם. המערכת תוכננה לעבוד בכל מקום בעולם בו יש קליטה סלולארית ומשרתת את לקוחותיה באתרים רבים בעולם.

על לקוחות החברה נמנים גופים מובילים בתחומי התשתיות התעשייה והחקלאות, כגון; חברת חשמל ו”נטפים”. נודע, כי “בקסופט” עומדת בפני חתימה על מספר שיתופי פעולה נוספים כגון זה עם “מקורות” על מנת להפיץ את הטכנולוגיה המתקדמת שלה ברחבי העולם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן