אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא מחזיקה אצבעות להצלחתה בת היישוב מרין אובצ’רנקו – המועמדת לתואר מלכת היופי של ישראל

0
0

ערב תחרות מלכת מלכת היופי של ישראל, נפגש עמה ראש העיר, שמחה יוסיפוב, שאמר לה: “אני מבין ביופי ומי שמבקר באור עקיבא יודע שיש לנו עיר מדהימה ויפיפייה עכשיו ידעו כולם במדינה שיש לנו את הנשים הכי יפות בישראל”.
אור עקיבא מחזיקה אצבעות להצלחתה בת היישוב מרין אובצ’רנקו – המועמדת לתואר מלכת היופי של ישראל
אור עקיבא מחזיקה אצבעות להצלחתה בת היישוב מרין אובצרנקו – המועמדת לתואר מלכת היופי של ישראל

העיר אור עקיבא נערכת, מתרגשת ומייחלת להצלחתה של בת היישוב, מרין אובצ’רנקו, בת ה- 19 וחצי שנבחרה להימנות עם 20 המועמדות הסופיות בתחרות מלכת היופי של ישראל, שמתקיימת ביום ד’ הקרוב במרכז הקונגרסים בעיר חיפה.

מרין, נולדה בעיר קובן שברוסיה שם סבלה ממחלת כליות קשה ונזקקה לטיפול רפואי מורכב. היא עלתה לארץ כשהייתה בת 6 ומשפחתה השתקעה בעיר אור עקיבא. כאן בישראל זכתה לטיפולים רפואיים מסורים והחלימה.

מרין, בוגרת מגמת התקשורת בתיכון עתידים. בימים אלה היא מתרגלת תלמידים המתקשים בלימודיהם.

מי שמכיר את מרין לא הופתע מהתברגותה לשלב הסופי של התחרות. מרין היא פשוט יפיפייה אמיתית המתנשאת לגובה 1.71 מטר, שכל מי שפוגש בה מתרשם מיופייה ומאישיותה המיוחדת.

מרין, שולטת בשפות; עברית, רוסית ואנגלית. בנוסף לכך היא בעלת כישרון בריקוד ואף הייתה חניכה בלהקת הזמר המקומית “דור”. זאת לצד אהבתה הרבה לבעלי חיים. בביתה היא מטפחת בחום את כלבתה את הצב ואת הצ’ינצ’ילה.

בכל שנה היא נוסעת לבקר את משפחתה שחיה עדיין בעיר קובן בה נולדה. בגיל 16 שינתה את שמה מ”מרינה” ל”מרין”.

הביקור במחנות ההשמדה בפולין היה עבורה חוויה מעצבת; “אל מול מחנות התופת והרצח הבנתי, לראשונה ובצורה מעמיקה, את המשמעות העמוקה לאן יכולה שנאה להוביל. שם, בתוך השקט המצמרר, בכיתי מעוצמת הזוועה. חשיבותה של מדינת ישראל כמדינה של העם היהודי, קיבלה עבורי משמעות חזקה מתמיד”.

ערב תחרות מלכת היופי של ישראל, נפגש עמה ראש העיר, שמחה יוסיפוב, ואמר לה: “אני מבין ביופי ומי שמבקר באור עקיבא יודע שיש לנו עיר מדהימה ויפיפייה עכשיו ידעו כולם במדינה שיש לנו את הנשים הכי יפות בישראל”.

“מבחינתנו את דוגמא ומופת בכל התחומים ואני מבטיח לך בשמי ובשם תושבי אור עקיבא, כי כולנו נחזיק לך אצבעות כדי שתצליחי ותביאי גאווה לעיר שלנו.” אמר יוסיפוב והעניק לה זר פרחים.

מרין, הודתה לראש העיר והבטיחה לייצג בכבוד את העיר אור עקיבא שהיא כל כך אוהבת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן