חדרה עיר חינוך

תלמידי “תיכון חדרה – בית אליעזר”, ממליצים: התנהג ירוק, על פי צו הלב והחוק

0
0

במסגרת יום פעילות בנושא; “שמירה על איכות הסביבה” לתלמידי שכבת ח’, תיכון חדרה – בית אליעזר, חתמו הנהלת ביה”ס, מכובדים ותלמידים, על אמנה לשמירת איכות הסביבה בעזרת טביעות ידיים צבעוניות.
תלמידי
תלמידי “תיכון חדרה – בית אליעזר”, ממליצים: התנהג ירוק, על פי צו הלב והחוק

אפרת צארום רכזת המדעים של “תיכון חדרה – בית אליעזר”, יזמה יחד עם צוות המדעים של בית הספר מיכאל ויצמן, אפרת אבוטבול, חנה גמליאל, חנה זילבר והלבורנטית פולינה – יום גדוש פעילות בנושא; “שמירה על איכות הסביבה”. תלמידי שכבת ח’, התוודעו לנושאים שונים הקשורים לאיכות הסביבה.

התלמידים, נחשפו לפעילות וירטואלית בנושא חומרים מסוכנים, פעילות אומנותית בנושא מיחזור, מעבדה בנושא זיהום מים מלווה בסרטון ופעילות בנושא זיהום אויר – בעזרת שירו של המלחין והזמר אריאל זילבר; “להתראות במבול הבא”.

במסגרת היום שמעו התלמידים הרצאה מרתקת בנושא: הכחדת צבי הים, מפי אייל מיטרני. בתום הפעילות נערך טקס רב משמעות שבו רקדו ושרו הלהקות הייצוגיות של ביה”ס, נאמרו והוצגו קטעי מידע מפי תלמידי ט’-3.

לסיום, יום פעילות בנושא; “שמירה על איכות הסביבה” לתלמידי שכבת ח’, תיכון חדרה – בית אליעזר, חתמו הנהלת ביה”ס, מכובדים ותלמידים, על אמנה לשמירת איכות הסביבה בעזרת טביעות ידיים צבעוניות. כהכנה לפעילות נערכה תחרות “הסיסמה הטובה ביותר” בנושא הנ”ל.

תלמידי “תיכון חדרה – בית אליעזר”, כתבו סיסמאות ומתוכם בחרו את הסיסמה הטובה ביותר. הסיסמה שנבחרה על ידי התלמידים והמורים; “התנהג ירוק, על פי צו הלב והחוק” נתלתה ברחבת המעבדות מעל כדור הארץ ענק שייצרו תלמידים, הורים ומורים מעיסת נייר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן