חדרה | פוליטיקה

חדרה: חבר מועצת העיר צביקה גנדלמן הגיש תלונה במשטרה, נגד אלי אביטן, עובד העירייה ואחיו של ראש העיר

0
0

לדברי גנדלמן: אחיו של ראש העיר ועובד העירייה שהשתתף כצופה העיר הערה בקשר לתפקודי בלבנון. למשמע הדברים הסתובבתי לקהל שישב ביציע ואמרתי; “מי זה הכוכב שיש לו הערות בקשר לתפקודי בלבנון”? מר אלי אביטן התפרץ ואמר לי: “אני אחסל אותך”.
חדרה: חבר מועצת העיר צביקה גנדלמן הגיש תלונה במשטרה, נגד אלי אביטן, עובד העירייה ואחיו של ראש העיר
חדרה: חבר מועצת העיר צביקה גנדלמן הגיש תלונה במשטרה, נגד אלי אביטן, עובד העירייה ואחיו של ראש העיר

תא”ל במיל’ וחבר מועצת העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, הגיש, תלונה במחוז הצפוני של המשטרה, בפני ניצב שמעון קורן, מפקד המחוז, נגד אלי אביטן, עובד עיריית חדרה ואחיו של ראש העיר חיים אביטן באשמת איומים על חייו: “אני אחסל אותך”.

בישיבת מועצת העיר חדרה, שנערכה ב 26.2 באולם הישיבות של עיריית חדרה, איים אחיו של ראש העיר ועובד העירייה אלי אביטן על חבר מועצת העיר ויו”ר האופוזיציה גנדלמן, במילים אלה; “אני אחסל אותך” זאת לטענת גנדלמן לאוזני המליאה והקהל. היום (שישי) הגיש גנדלמן, תלונה נגד אביטן, במחוז הצפוני של המשטרה.

וזאת לשון התלונה; “אני הח”מ צביקה גנדלמן, חבר מועצת העיר חדרה, מבקש להגיש תלונה נגד עובד עיריית חדרה אשר איים עלי במהלך ישיבה של מועצת העיר. במהלך אותה ישיבה, כשאנו דנים באחת מההצעות לסדר, התקיים ויכוח ביני לבין מ”מ ראש העיר מר שמואל סמי לוי, כשתוך כדי הויכוח, קם אלי אביטן אחיו של ראש העיר ועובד העירייה שהשתתף כצופה מהצד בישיבה והעיר הערה בקשר לתפקודי בלבנון.

למשמע הדברים הסתובבתי לקהל שישב ביציע ואמרתי; “מי זה הכוכב שיש לו הערות בקשר לתפקודי בלבנון”? מר אלי אביטן התפרץ ואמר לי; “אני אחסל אותך”.

למשמע האיום, פניתי למר שמואל סמי לוי, מ”מ ראש העיר אשר ניהל את הישיבה ושאלתי אותו כיצד אפשר לקיים ישיבה תחת איומים כנגד נבחרי ציבור”.

ראש העיר חיים אביטן

בתלונתו הוסיף גנדלמן; “אני רוצה לציין, כי את האיום הזה שמעו חברי מועצה נוספים אשר יהיו מוכנים להעיד על כך. אין לי ספק, כי שלומם של נבחרי ציבור העושים את שליחותם בהתנדבות מלאה לרווחת הציבור, חשובה לכם ולציבור. לכן, אודה לכם מאד על התייחסותכם בהתאם”.

העתקים מהתלונה נשלחו גם אל מבקר המדינה, היועץ המשפטי של הממשלה ולממונה על המחוז במשרד הפנים מר יוסף משלב.

לדברי מקורביו של תא”ל במיל. גנדלמן וחבר מועצת העיר חדרה; “הפרשה, הינה אות אזהרה חמור ביותר, פקיד בכיר בעירייה, מאיים על נבחר ציבור במה שיכול להתפרש כאיום ברצח, ללא תגובה הולמת של הממונים עליו, עם כל המתפרש מכך”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן