עיתונות | תקשורת המונים

התנועה הקיבוצית בשיתוף “ידיעות תקשורת” מוציאים עיתון חדש: ידיעות הקיבוץ

0
0

העיתון החדש הוא פרי הסכם בין התנועה הקיבוצית, למו”ל ידיעות תקשורת (מקבוצת ידיעות אחרונות) ◄ מזכיר התנועה הקיבוצית: העיתון החדש יהיה גדול יותר ואני מקווה שחברים רבים יוכלו להתבטא בו, הוא יהיה מספיק אטרקטיבי גם לצעירים בקיבוץ
התנועה הקיבוצית בשיתוף
התנועה הקיבוצית בשיתוף “ידיעות תקשורת” מוציאים עיתון חדש: ידיעות הקיבוץ

החל ממחר (שישי, 27.2.09), תופיע רשמית הגרסה החדשה של עיתון “הקיבוץ” – “ידיעות הקיבוץ”, והוא פרי מימוש החלטת התנועה הקיבוצית על הוצאת עיתון אחד מייצג בעקבות השלמת מהלכי איחוד התנועות הקיבוציות. העיתון הקיבוצי החדש מחליף את עיתון “הקיבוץ” (שיצא לאור ברשת “ידיעות תקשורת”), והוא יהיה בעיצוב חדש, גדול יותר במספר העמודים, המדורים וכתבות המגזין.

על-פי הסכם השותפות שנחתם בשבוע שעבר בין ראשי התנועה הקיבוצית לבין מנהלי “ידיעות-תקשורת”, לתקופה של שלוש שנים, יופץ העיתון בימי שישי, בחינם, למנויי “ידיעות אחרונות” בקיבוצים. חברי קיבוץ שיהיו מעונינים ב”ידיעות הקיבוץ” בלבד, יוכלו לרכוש את העיתון, במרכולית של קיבוצם.

על פי ההסכם, התנועה הקיבוצית תמשיך להעסיק את כתבי ועורכי העיתון, ו”ידיעות תקשורת” תהיה אחראית על ההיבטים המסחריים של העיתון, ובכלל זה הגדלת תפוצתו בקרב חברי הקיבוצים. חלק מתכניי העיתון יופצו ברשת האינטרנט במסגרת אתר mynet של “ידיעות תקשורת”.

מזכיר התנועה, זאב ולוולה שור, אמר עם חתימת ההסכם; “לאחר שעשינו בדיקה אצל המו”לים בישראל החלטנו להתקשר עם “ידיעות-תקשורת”, לטובת הוצאת העיתון הקיבוצי החדש. מועצת התנועה הקיבוצית, קיבלה את ההמלצה ברוב גדול. העיתון החדש יהיה גדול יותר, ואני מקווה שחברים רבים יוכלו להתבטא בו, שההפצה תתרחב, ושהוא יהיה מספיק אטרקטיבי גם לצעירים בקיבוץ”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן