רדיו | טלוויזיה

עמותת אומ”ץ למנכ”ל רשות השידור: האם אמרת שבחירתה של כרמלה מנשה עלולה לפגוע במחנה הימני במדינה

0
0

מיני סערה סביב “פרס רשות השידור” עמותת אומ”ץ, טוענת “לדברי מקורותינו”, אמר מנכ”ל רשות השידור, שקלאר שבחירת כרמלה מנשה “עלולה לפגוע במחנה הימני במדינה” והצעת להגדיל את מספר מועמדי הפרס
עמותת אומ
עמותת אומ”ץ למנכ”ל רשות השידור: האם אמרת שבחירתה של כרמלה מנשה עלולה לפגוע במחנה הימני במדינה

עפ”י מידע שהגיע לתנועת אומ”ץ בימים האחרונים, המליצו השנה מנהל הרדיו בפועל, אריה שקד, ומנהל חטיבת החדשות, מר מוטי אמיר, להעניק את פרס רשות השידור לכתב/ת מצטיין לשנת 2008 בטקס שאמור להתקיים ב-1/3/09, לכתבת הצבאית כרמלה מנשה.

כרמלה מנשה היא עיתונאית ישראלית המשמשת ככתבת לענייני צבא ב-“קול ישראל” הנודעת בכינוייה “האימא של החיילים” וזוכת אות אומ”ץ לשנת 2008.

אריה אבנרי יו”ר הנהלת עמותת אומ”ץ, כתב למנכ”ל רשות השידור למר מרדכי שקלאר, כי; “לאחר שהובא לידיעתך גב’ מנשה היא הזוכה בפרס, אמרת, לדברי מקורותינו, שבחירתה; “עלולה לפגוע במחנה הימני במדינה” והצעת להגדיל את מספר מועמדי הפרס באחד. בסופו של דבר נבחר לקבל את הפרס גם כתב השטחים גל ברגר”.

אבנרי, מסכם את פנייתו למנכ”ל רשות השידור בבקשה לדעת “האם המידע המפורט לעיל הינו מדויק”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן