לימודים | קורסים עסקים נעים

המכללה הטכנולוגית רופין: עובדי חברת החשמל, מקורות וקק”ל לומדים במכללה

0
0

מנכ”ל המכללה, תמי צוקרמן, מציינת, כי החיבור עם חברת החשמל, מקורות וקק”ל מצטרף לרשימה הולכת וגדלה של שיתופי פעולה אסטרטגיים בין המכללה הטכנולוגית וגופים מובילים בתעשייה
המכללה הטכנולוגית רופין: עובדי חברת החשמל, מקורות וקק
המכללה הטכנולוגית רופין: עובדי חברת החשמל, מקורות וקק”ל לומדים במכללה

שלושה מהגופים הגדולים והמובילים במשק הישראלי, חברת החשמל, מקורות וקרן קיימת לישראל, בחרו להכשיר את עובדיהם במכללה הטכנולוגית רופין – בית הספר להנדסאים אשר בעמק חפר.

30 מעובדי מחוז מרכז ומחוז צפון של חברת “מקורות” החלו לימודיהם בתוכנית לימודים מיוחדת לקראת תואר הנדסאי טכנולוגיית מים. אנשי מקורות משתלבים בתוכנית הלימודים החדשנית שפותחה במכללה הטכנולגית רופין על בסיס המגמה המסורתית הוותיקה למים ולקרקע.

לדברי מנכ”ל המכללה, תמי צוקרמן, זיהו אנשי המכללה, כבר בשנה שעברה את הצורך בהכשרת מקצוענים בנושא בעקבות “משבר המים”, ובתוכנית הוכנסו נושאים, כגון: הנדסת מים, איכות המים, התפלה, השבת מי קולחין, שפכים טיפול בבוצה ועוד. בנוסף לומדים אנשי מקורות נושאים ייחודיים על פי צרכי ודרישות החברה.

שיתוף פעולה חדש נוסף הוא בין המכללה הטכנולוגית לחברת החשמל, ששלחה כ- 20 מעובדי החברה לקורס טכנאי מכשור ובקרה, בשילוב מרכז ההדרכה של חברת החשמל בחוות חפציבה, שליד תחנת הכוח “אורות רבין” בעיר חדרה.

גוף גדול נוסף, הקרן הקיימת לישראל, ממשיך לשלוח 32 מעובדיו לשנת לימודים שנייה במסגרת קורס טכנאי הכשרת קרקע, זאת בזכות שביעות הרצון הרבה של הארגון והעובדים מלימודי השנה הראשונה.

מנכ”ל המכללה, תמי צוקרמן, מציינת, כי החיבור עם חברת החשמל, מקורות וקק”ל מצטרף לרשימה הולכת וגדלה של שיתופי פעולה אסטרטגיים בין המכללה הטכנולוגית וגופים מובילים בתעשייה, כגון: חטיבת מרצדס מקבוצת כלמוביל, “צ.ח.מ אפיקים”, יצרנית מערכות חליבה ממחושבות, חברת טכנוטייר מקבוצת “אוטולוקס” ואחרים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן