כאן סלבס ישראל

נתניה: סוכן השחקנים עובד מחפוד נהרג לאחר שנפל מקומה רביעית

0
0

מחפוד (38) היה מהראשונים בתעשיית הטלוויזיה המסחרית, אשר התפרסם באמצע שנות ה-90 כמייצגם של אמנים ידועים ◄ “מחפוד, היה אדם צבעוני מאוד, שחי תמיד על הקצה, אופטמיסט על גבול הפנטזיונר, שהאמין שיצליח לשנות את תעשיית הבידור הישראלית”, סיפרו חבריו
נתניה: סוכן השחקנים עובד מחפוד נהרג לאחר שנפל מקומה רביעית
נתניה: סוכן השחקנים עובד מחפוד נהרג לאחר שנפל מקומה רביעית

טרגדיה בעיר נתניה: עובד מחפוד מבכירי סוכני השחקנים והדוגמנים בישראל, נמצא מת סמוך לביתו בעיר נתניה, בלילה שבין שישי לשבת. בסמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר, הוזעקה ניידת מד”א לאזור מגוריו ברחוב קיבוץ גלויות, לאחר שנתקבלה הודעה, כי, ככל הנראה, אלמוני נפל ממרפסת ביתו. כוחות מד’’א שהגיעו למקום גילו את מחפוד, פצוע באורח אנוש, מוטל על הקרקע. ניסיונות ההחייאה לא צלחו ובבית החולים לניאדו העיר, נקבע מותו.

מן המשטרה, נמסר, כי היא בוחנת את כל כיווני החקירה, בכללם התאבדות, כאשר לפי שעה, לא נמצא מכתב המעיד על כך. גופתו הועברה למכון הפתלוגי באבו-כביר בניסיון להבין הנסיבות למותו.

עובד (עובדי) מחפוד (38), גדל בעיר נתניה ובתחילת דרכו בתעשיית הזוהר והטאלנטים המתפתחת, כשהוא בן 22 בלבד, קבע את משרדו בעיר למספר שנים. עם ההצלחה וההחלטה לעבור מייצוג דוגמניות לייצוג שחקנים, שחקניות וסטטיסטים, (הוא ייצג שחקנים רבים, כמו; נטלי עטיה, אפרת בוימלד, ליאון רוזנברג, מיכל אמדורסקי, הילה פלדמן, מיטל דוהן, אסי עזר, אורן דולפין, ועוד), עבר מחפוד לעיר הגדולה תל-אביב.

בתחילת שנות התשעים התפרסם מחפוד, כאשר הוביל תפיסה חדשה בין סוכנויות ייצוג השחקנים, והחל בגישת הניהול האישית לטאלנטים שקיבץ מכל הארץ ובעולם הבידור הישראלי – במסגרת הקרב על הרייטינג והקמת ערוצי הטלוויזיה המסחריים. מזגו החם וסגנון הניהול האישי שהוביל, יצרו אין-ספור כותרות במדורי הרכילות והחברה, תביעות הדדיות ומתוקשרות בינו לבין הטאלנטים שעזבו אותו ועוד.

מחפוד, שלא פחד מסיכונים והתנסויות, נאלץ למכור את חלקו בעסק אותו ניהל למלהקת עטרה צחור-דיין – לאחר שהפסיד כספים רבים אותם השקיע במחזמר “לאהוב את רונה” שנכשל.

בשנת 2006, פרץ סכסוך מתוקשר, בינו לבין במאי הסרטים מנחם גולן. הבמאי תבע את מחפוד כשהאשים אותו שפדה צ’ק למרות שאמר לו, כי הוא אבד. לאחר מכן, תבע מחפוד את גולן עצמו, והאשים אותו בהוצאת דיבה ובלשון הרע.

בשנת 2005 חזר לעבודה שוטפת, לאחר שמיתג עצמו מחדש ואף חזר להתגורר בעיר נתניה.

“מחפוד, היה אדם צבעוני מאוד, שחי תמיד על הקצה, אופטמיסט על גבול הפנטזיונר, שהאמין שיצליח לשנות את תעשיית הבידור הישראלית”, סיפרו חבריו.

“אחד מכמה ההפתעות לימי הולדת שיש לי” – סיפר עובד מחפוד, הייתה מסיבת יומולדת ענקית שהשתתפו בה כ- 500 איש ושחלקם הפכו את הסרטון הקצר הזה למיוחד, מצחיק מאד ומלהיב עבורי… לפני כחמישה חודשים כשהעלה לאתר youtube, בתאריך 26 ב- ספטמבר, 2008 זאת כחלק מכמה סרטוניםלפני הוצאת ופרסום האוטוביוגרפיה שלי – כתב מחפוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן