טאיקוונדו

שיתוף פעולה בין הוועד האולימפי של ישראל לדרום קוריאה לקידום טקוואנדו ו-טניס שולחן

0
0

השגריר החדש של דרום קוריאה בישראל יונג סאם מה מעוניין לתת תשומת לב מיוחדת לפיתוח הענף הזה בישראל ולהיות שותף לחלום הישראלי – מדליה אולימפית ב”טקוואנדו בלונדון 2012″ ◄ טאיקוונדו היא אמנות לחימה קוריאנית
שיתוף פעולה בין הוועד האולימפי של ישראל לדרום קוריאה לקידום טקוואנדו ו-טניס שולחן
שיתוף פעולה בין הוועד האולימפי של ישראל לדרום קוריאה לקידום טקוואנדו ו-טניס שולחן

יו”ר הוועד האולימפי בישראל צבי ורשביאק והמנכ”ל אפרים זינגר נפגשו היום (שני) בשעות הצהריים עם השגריר החדש של דרום קוריאה בישראל מר יונג סאם מה (YONG SAM MA), אשר נכנס לתפקידו בארץ לפני כארבעה חודשים ויכהן בתפקיד בארבע השנים הקרובות.

יונג סאם מה נחשב כחובב ספורט מושבע, ומשחק בעצמו טניס שולחן במועדון מכבי הרצליה.

ורשביאק, יו”ר הוועד האולימפי, סיפר, כי במהלך השיחה הבטיח השגריר הקוריאני לסייע לספורט הישראלי בשני ענפים אולימפיים: הטקוואנדו ו-טניס השולחן.

השגריר יונג סאם מה, ציין, כי מאחר שקוריאה היא מולדת הטקוואנדו הוא מעוניין לתת תשומת לב מיוחדת לפיתוח הענף הזה בישראל ולהיות שותף לחלום הישראלי – מדליה אולימפית בטקוואנדו בלונדון 2012.

טאיקוונדו – Taekwondo – 태권도 – בתרגום חופשי: “דרך החיים של הבעיטה והאגרוף”) היא אמנות לחימה קוריאנית שמתבססת בעיקר על כוח שנוצר כתוצאה מתנופה של מסת הגוף ומתנועת האגן ושמה דגש פחוּת על כוח ישיר.

יונג סאם מה, פנה כבר להתאחדות ה”טאיקוונדו” בקוריאה ועניין אותה בקיום מחנות אימונים משותפים של ספורטאים ישראלים וקוריאנים בארץ ובקוריאה עם מאמנים קוריאנים. הוא הבין מורשביאק וזינגר, כי הכול יהיה כפוף לתכניות מקצועיות שיאושרו על ידי היחידה לספורט הישגי של הועד האולימפי בישראל.

השגריר, הציע להביא לישראל גם מאמני טניס שולחן קוריאנים ביניהם מדליסטים אולימפיים, שיקדמו את הענף בארץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן