מבצע "עופרת יצוקה" עזה

ראש הממשלה, אהוד אולמרט: מעולם לא הסכמנו שמישהו יחליט עבורנו

0
0

אולמרט: שום מדינה בעולם – גם לא כאלה המטיפות לנו היום מוסר – לא הייתה מגלה סובלנות ואיפוק דומים לאלה שגילינו ◄ עד כה השגנו הישגים מרשימים במבצע המתנהל כנגד ארגוני הטרור בעזה.
ראש הממשלה, אהוד אולמרט: מעולם לא הסכמנו שמישהו יחליט עבורנו
ראש הממשלה, אהוד אולמרט: מעולם לא הסכמנו שמישהו יחליט עבורנו

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, תקף הבוקר (ראשון) בחריפות המדינות המגנות את פעולת ישראל ברצועת עזה; “שום מדינה בעולם – גם לא כאלה המטיפות לנו היום מוסר – לא הייתה מגלה סובלנות ואיפוק דומים לאלה שגילינו”. אולמרט, הוסיף: גם החלטת האו”ם שוללת בחריפות את המשך הפגיעות באזרחים ולא אוסרת על פעולה נחרצת נגדם.

דברי ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בפתח ישיבת הממשלה היום; “מדינת ישראל, מנהלת זה השבוע השלישי מאמץ צבאי מרשים ברצועת עזה וזאת על מנת לשנות את המצב הביטחוני בדרום הארץ. משך שנים רבות גילינו איפוק, ריסנו את תגובתנו, נשכנו שפתיים וספגנו מטח אחר מטח.

שום מדינה בעולם – גם לא כאלה המטיפות לנו היום מוסר – לא הייתה מגלה סובלנות ואיפוק דומים לאלה שגילינו. בסופו של יום, חוש האחריות והחובה המוטלת להגן על אזרחינו, וזאת לאחר אינספור אזהרות והתראות, הביא אותנו להחלטה הבלתי נמנעת לעשות להגנת ילדינו ותושבינו שחייהם הפכו לבלתי נסבלים.

ידענו מראש שזה איננו מאבק קל ופשוט ואף לא השלינו את עצמנו, כי מה שנראה טבעי וברור ומובן מאליו לגבי כל מדינה אחרת בעולם, יתקבל במידה ראויה של הסכמה כאשר מדובר במדינת ישראל. התובנות הללו לא פגעו ולא פוגעות לרגע, בנחישות ובנחרצות שלנו להגן על תושבינו.

מעולם לא הסכמנו שמישהו יחליט עבורנו אם מותר לנו להכות באלה המשלחים פצצות לעבר גני ילדים ובתי ספר ולא נסכים לכך גם בעתיד. שום החלטה שהתקבלה או שתתקבל בעתיד לא תפקיע מאיתנו את זכותנו הבסיסית להגן על תושבי ישראל.

אני חייב לציין, כי גם החלטת האו”ם שוללת בחריפות את המשך הפגיעות באזרחים ולא אוסרת על פעולה נחרצת נגדם.

עד כה השגנו הישגים מרשימים במבצע המתנהל כנגד ארגוני הטרור בעזה. ההישגים האלו הם תוצאה של אומץ לב, נחשיות והקרבה של לוחמי צה”ל, מפקדיהם בכל הדרגים, החל ברמטכ”ל וכלה באחרון החיילים שמתעמת בשעה זו ממש עם מחבלים אי שם בתוככי רצועת עזה. לכך מצטרפת התרומה הייחודית, המופלאה והמכרעת של לוחמיו עלומי השם והמראה של שירות הביטחון הכללי, אשר להם ולמפקדם יובל דיסקין יאה התהילה.

זה הזמן לתרגם את ההישגים שלנו להשגת היעדים שלנו. ישראל, מתקרבת ליעדים שהציבה לעצמה אולם דרושים עוד סבלנות, נחישות ומאמץ, כדי שנגשים את אותם יעדים באופן שנשנה את המציאות הביטחונית בדרום, ואזרחינו יוכלו לחוש ביטחון ויציבות לאורך זמן.

אסור לנו להחמיץ ברגע האחרון את מה שהושג במאמץ לאומי חסר תקדים אשר החזיר את רוח האחדות לעם ישראל. לציבור הישראלי, ובעיקר לתושבי הדרום הנמצאים בעורף, יש את הסבלנות והנכונות לכך – גם לממשלה!”. עד כאן, דברי ראש הממשלה, אהוד אולמרט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן