חוף הכרמל

חוף הכרמל רושמת ירידה של 20% בהיקף הפשיעה בשנה האחרונה

0
0

ראש אק”ם ניצב, עוזי רוזן: שיתוף הפעולה והסנכרון בין המועצה, השיטור הקהילתי, האוכלוסייה ומשמר הגבול, מביא לידי ביטוי את העשייה הברוכה. התופעה של הגניבות באזור ירדה משמעותית גם בתופעות החקלאיות.
חוף הכרמל רושמת ירידה של 20% בהיקף הפשיעה בשנה האחרונה
חוף הכרמל רושמת ירידה של 20% בהיקף הפשיעה בשנה האחרונה

מועצה אזורית חוף הכרמל, בראשות כרמל סלע, אירחה את ראש אק”ם ניצב, עוזי רוזן, מפקד מגב צפון, ניצב משנה אורי מור יוסף, מפקד מפקדה כפרית רפ”ד שרון חן ובני פרדו השוטר הקהילתי של חוף הכרמל. בביקור הוצג דו”ח מפי מפקד חבל חוף כרמל פקד צביקה דבי.

מהדו”ח, עולה, כי ישנה ירידה דרמתית של 20% בהיקף הפשיעה בחוף הכרמל, בתחום עבירות חקלאיות 21% (בשנה שעברה היו 42 אירועים והשנה 33 אירועים), בתחום עבירות הפער, ישנה גם ירידה של 20% (מ-483 עבירות בשנת 2007 ל 389 עבירות לשנת 2008), מדובר באירועים הכוללים פעילות עבריינית, התפרצויות לבית, לעסק גניבות רכבים ופריצות לרכבים.

היקף העבירות ירדו בישובים; צרופה, מעגן מיכאל, שדות ים, בית חנניה, בת שלמה ו-כרם מהר”ל בצורה דרסטית. וזאת בזכות הסיורים המוגברים של המתמידים, הרבשי”ם, השוטרים ושל מדיניות המועצה בנושא.

בחוף הכרמל ישנם 110 מתנדבים מהקהילה ובימים אלו נערך גיוס של צוות “מתמידים” חדשים ובחודש ינואר יערך גיוס נוסף של בני נוער.

ראש אק”ם ניצב, עוזי רוזן הגיע לראשונה לחוף הכרמל על מנת להתרשם מקרוב משיתוף הפעולה והסנכרון בין המועצה, השיטור הקהילתי, האוכלוסייה ו-משמר הגבול. לדבריו; “אני מתרשם מהחיבור והנכונות אשר מביאה לידי ביטוי את העשייה הברוכה. התופעה של הגניבות באזור ירדה משמעותית גם בתופעות החקלאיות. המטרה היא ליצור מצב שיהיה בטחון לאזרח צמצום הפשיעה וצמצום תאונות הדרכים”.

כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, הסכים עימו והוסיף, כי; “חוף הכרמל ממוקמת בצירים ראשיים כמו כביש 2 ו-4, דבר המשפיע על תחושת הביטחון. חשוב לציין את הפרויקטים המיוחדים באמצעותם אנו משפרים הביטחון כגון; עבודת נוער וקשישים עם כלבנים ואת עבודתו המסורה של בני פרדו השוטר הקהילתי”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן