קולנוע נעים

הסרט “$9.99” הוכרז כמועמד ב-2 הקטגוריות לפרסי האנני-האוסקר של סרטי האנימציה

0
0

– מועמדות לפרס סרט האנימציה הטוב ביותר ומועמדות לפרס הבימוי של סרט אנימציה ◄ סרט”$9.99″ קו-פרודוקציה הישראלית-אוסטרלית ראשונה, נוצר באנימציית בובות בטכנולוגיה ייחודית ◄ “פרסי האנני” משמשים כתחזית למועמדויות לפרס האוסקר לאנימציה
הסרט
הסרט “$9.99” הוכרז כמועמד ב-2 הקטגוריות לפרסי האנני-האוסקר של סרטי האנימציה

סרט האנימציה “$9.99” – של הבמאית תתיה רוזנטל ע”פ הסיפורי הקצרים של אתגר קרת ממשיך לקצור הצלחה ברחבי העולם, אחרי ביקורות נלהבות בפסטיבל טורונטו ובפסטיבל רומא. הסרט הוכרז שלשום כמועמד בשתי הקטגוריות החשובות ביותר בטקס פרסי “האנני האוסקר” של סרטי האנימציה – מועמדות לפרס סרט האנימציה הטוב ביותר, ומועמדות לפרס הבימוי של סרט אנימציה.

הארגון הבינלאומי לסרטי אנימציה ASIFA-Hollywood הכריז שלשום על המועמדים לפרסי האנני ה-36, וסימן את סרטי האנימציה, הפקות הטלוויזיה, הפרסומות, משחקי הוידאו והסרטים הקצרים הטובים של השנה.

טקס פרסי האנני, נערך על ידי הארגון הבינלאומי לסרטי אנימציה, והפרסים הינם החשובים ביותר שניתן לקבל עבור סרט אנימציה בתעשייה.

סרט האנימציה “$9.99”, מועמד לסרט האנימציה הטוב ביותר, המועמדים הנוספים – בולט של וולט דיסני, בשם: קונג פו פנדה של דרימוורקס, ו-“ול-אי” של פיקסר ו-“ואלס עם באשיר”.

במאית הסרט תתיה רוזנטל מועמדת לפרס הבימוי ותתמודד מול הבמאים של, קונג פו פנדה ו-וול-אי ו-ואלס עם באשיר.

טקס פרסי האנני ה- 36, בו יכריזו על הזוכים יתקיים ביום שישי, ה-30 בינואר, 2009, באוניברסיטת קליפורניה בעיר לוס אנג’לס.

“פרסי האנני” הם הפרסים הוותיקים והיוקרתיים ביותר בתעשייה, והם משמשים כתחזית למועמדויות לפרס האוסקר לאנימציה. מאז ייסוד האנני, קרה רק פעם אחת שסרט שזכה בפרס האנני לסרט הטוב ביותר לא קיבל גם את פרס האוסקר.

הפרס ניתן בעבור מצוינות והישגים ב-24 קטגוריות, הכל מעיצוב הפקה, הנפשת דמויות ועד אפקטים, סטוריבורד, כתיבה, מוזיקה וקולות. המועמדויות הן מהפקות ששודרו, הוצגו בפסטיבל אנימציה או נמכרו בשנת 2008. יוזמת פרסי האנני הוקמה בשנת 1972 על ידי חבר ה-ASIFA ג’ון פוראי, ומאז רק גדלה והתרחבה. כיום ASIFA Hollywood, תומכת במגוון פעילויות אנימציה ושימור. היוזמות שלה כוללות את ארכיון האנימציה, שימור אנימציה, אירועים מיוחדים, קורסים והקרנות. לאתר האינטרנט של פרסי האנני

סרט “$9.99”

סרט “$9.99” הקו-פרודוקציה הישראלית-אוסטרלית הראשונה, נוצר באנימציית בובות בטכנולוגיה ייחודית בשם Stop Motion Animation. העלילה עוקבת אחר דייב פק, בן 28, מובטל שחי עדיין בבית הוריו, ומגלה חוברת המבטיחה לחשוף לפניו את משמעות החיים תמורת סכום של 9.99 דולר בלבד.

פק, חולק את התגלית המרעישה שלו עם כמה משכניו, וביניהם איש זקן והמלאך-השומר הממורמר שלו, קוסם השקוע בחובות, ואחרים.

בין המדובבים של דמויות בסרט גם השחקן האוסטרלי ג’פרי ראש זוכה האוסקר לשחקן הטוב ביותר על תפקידו בסרט “ניצוצות” והיה מועמד עוד פעמיים לאוסקר על תפקידיו בסרטים “עט הסקנדל” ו-“שייקספיר מאוהב”. בסרט שותפים קרן הקולנוע האוסטרלית, קרן הקולנוע הישראלית, ’יס’, ’קרוספילד’ ו-’קשת’.

הפיקו את הסרט המפיק אמיר הראל מ- ’למה הפקות’, והמפיק האוסטרלי, אמיל שרמן שהפיק בין היתר את הסרט “Candy” בכיכובו של הית לדג’ר.

סרט האנימציה “$9.99”, צפוי לעלות בהקרנות מסחריות בישראל באביב 2009.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן