עמק המעיינות

עמק המעיינות: ראש המועצה האזורית דני תמרי לא יתמודד בבחירות

0
0

תמרי, החליט מסיבות אישיות שלא להתמודד בבחירות הקרובות. לדבריו, יתמוך במועמדות של סגנו יורם קרין ◄ יש לו ניסיון במישור העסקי וכושר ניהול ומנהיגות טבעי שהמועצה זקוקה להם בימים אלו ובימים שיבואו ולכן אני רואה בו את המתאים ביותר להחלפתי.
עמק המעיינות: ראש המועצה האזורית דני תמרי לא יתמודד בבחירות
דני תמרי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות”

דני תמרי, ראש המועצה האזורית עמק המעיינות, החליט לא להתמודד בבחירות הקרובות על ראשות המועצה ולתמוך במועמדות של סגנו, יורם קרין. הבחירות לראשות המועצה צפויות להיערך ב-20 בינואר 2009.

לפני כשלוש שנים נקרא דני תמרי למלא את מקומה של יעל שאלתיאלי, אז ראש המועצה, עם מינויה לתפקיד מנכ”ל משרד החקלאות. קודם לכן, כיהן תמרי כסגן ראש המועצה במשך שבע שנים.

בתקופת כהונתו של דני תמרי, ניתן דגש משמעותי לצמיחה דמוגרפית, להרחבות בישובים, לפיתוח תיירותי ולחינוך. ההשקעה בתחומים אלו הביאה למעבר לצמיחה חיובית וגידול באוכלוסיה והמועצה זכתה בפרס החינוך על שילוב ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים במערכת החינוך.

כמו כן, קודמו פרויקטים רחבי היקף ובהם הקמת מפעל אזורי לטיהור מי שפכים והכנת תוכנית אב כוללת למועצה.

תמרי, החליט מסיבות אישיות שלא להתמודד בבחירות הקרובות. לדבריו, ליורם קרין יש ניסיון במישור העסקי וכושר ניהול ומנהיגות טבעי שהמועצה זקוקה להם בימים אלו ובימים שיבואו ולכן הוא רואה בו את המתאים ביותר להחלפתו.

“אני משאיר לראש המועצה הבא את האתגר החשוב לפעול לשינוי בסדר העדיפויות הממשלתי” אומר תמרי.

“ממשלת ישראל, לצערי, מסתלקת ממחויבויותיה לאזרחים במועצות האזוריות. במצב שנוצר ועם ריבוי המטלות עליהן, ללא התמורה הכספית הנדרשת, במיוחד בפריפריה, קשה לרשות לעמוד במערכת שירותים ראויה ובעשייה לקידום האזור” – אמר תמרי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן