גבר | Man

שר הרווחה במכללה האקדמית נתניה: עליה משמעותית במספר האבות המגדלים ילדים אחרי גירושין

0
0

בזמן הקרוב יקבע השר הרצוג עמדתו לגבי “דו”ח ועדת שניט” שהמליצה לבטל את “עקרון חזקת בגיל הרך” שע”פ, הילד גדל אוטומטית אצל אימו עד גיל 6, לטענת השר הרצוג, טובת הילד איננה תמיד טובת ההורים, אבל העיקרון המחייב הוא טובת הילד.
שר הרווחה במכללה האקדמית נתניה: עליה משמעותית במספר האבות המגדלים ילדים אחרי גירושין
שר הרווחה במכללה האקדמית נתניה: עליה משמעותית במספר האבות המגדלים ילדים אחרי גירושין

קיימת עלייה משמעותית במספר האבות המגדלים את ילדיהם לאחר הגירושין, אמר שר הרווחה יצחק הרצוג, בכנס שנערך במכללה האקדמית נתניה על הסדרי הורות בתהליך הגירושין. לדברי השר הרצוג, גברים דורשים יותר ויותר לקחת חלק בגידול ילדיהם מיום הולדתם.

השר הרצוג, הודיע, כי משרדו, יקבע בזמן הקרוב את עמדתו לגבי “דו”ח ועדת שניט” שהמליצה לבטל את “עקרון חזקת בגיל הרך” שע”פ, הילד גדל אוטומטית אצל אימו עד גיל 6, לטענתו, טובת הילד איננה תמיד טובת ההורים, אבל העיקרון המחייב הוא טובת הילד.

פרופ’ שניט, עצמו אמר בכנס, כי זכותו המלאה של הילד, לשמור על קשר עם שני ההורים לאחר הגירושין. “הסתגלות ילדים לגירושין תלויה בקשר המשמעותי של הילד עם הוריו. חייב להיות ברור שהגבר מתגרש מאשתו, לא מילדיו” – אמר פרופ’ שניט.

לטענתו, התפיסה שהאם אחראית בלעדית לגידול הילד, נובעת מהתפישה המסורתית שהאב הוא המפרנס והאם היא המגדלת, אבל מצב זה השתנה מאז קבלת החוק לפני כחמישים שנה. לפיכך מן הראוי לדעתו שבית המשפט הוא שיכריע בסוגיה זו, פתח את הכנס נשיא המכללה בפועל פרופ’ סיני דויטש, הנחה ד”ר ישראל גילת מבית הספר למשפטים במכללה.

הטלפונים שבוז’י הרצוג עוד צריך לעשות

יצחק (בוז’י) הרצוג שר הרווחה שפתח כאמור את הכנס במכללה האקדמית נתניה על “הסדרי הורות בתהליך הגירושין” התנצל, כי עליו לעזוב את הכנס בהקדם, כי; “אני צריך עוד להתקשר ל-55 אלף מתפקדים (בפריימריז) במפלגת “העבודה” שטרם הספקתי לצלצל אליהם” – הסביר הרצוג בחיוך.

ב”פריימריז” הקודמים ב”עבודה” נבחר בוז’י (כינוי חיבה שהדביקה לו אימו, אלמנתו של הנשיא המנוח חיים הרצוג) במקום הראשון, התמנה כ-שר תיירות ו”גייס” את בר רפאלי לקידום התיירות הישראלית ועבר אח”כ למשרד הרווחה שם התוודע מקרוב לבעיותיהם של כמיליון וחצי עניי ישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן