בחירות עיריות 2008

נבחרת לראשונה לרשות מקומית או המועצה – אתה חייב בהשתלמות של משרד הפנים

0
0

השר שטרית לראשי הרשויות המרכזיים: “חברי הרשויות החדשים ייווכחו במהלך כהונתם, כי עשייה כרוכה במפגש עם דעות ורעיונות של אחרים ופעולה במסגרת של משאבים ואילוצים נתונים. יש למצוא הדרך הטובה לקידום טובת הציבור
נבחרת לראשונה לרשות מקומית או המועצה - אתה חייב בהשתלמות של משרד הפנים
נבחרת לראשונה לרשות מקומית או המועצה – אתה חייב בהשתלמות של משרד הפנים

שר הפנים מאיר שטרית שיגר הבוקר מכתבי ברכה למנצחים החדשים בבחירות לרשויות המקומיות ולחברי המועצה הנבחרים .השר שטרית זימן את ראשי הרשויות החדשים וחברי המועצה הנכנסים לכנס הכשרה מיוחד בן שלושה ימים שיתקיים בתחילת החודש הבא.

מדובר במפגש ארצי שיתמקד בתכנים המרכזיים החשובים לראש רשות עם כניסתו לתפקיד וכן הכשרה בסיסית לחברי המועצה שתתמקד בתפקידי הנבחר וסמכויותיו, בהתייחס לסביבה החוקית, התקציבית והתכנונית של הרשות המקומית.

כמו כן, יעברו חברי המועצה החדשים השתלמות כללית לקראת מילוי תפקידם.

בכנס יעברו ראשי הרשויות החדשים מערך הכשרה שיתמקד באופן הנכון לניהול כספי , תקציב ומימון ברשות המקומית וכן ניהול רשות בתנאי משבר, נהלי תכנון ובניה, דרכי עבודה מול משרד הפנים. דגש מיוחד יינתן בסוגיות של חוק, אתיקה, משפט ומנהל תקין ברשות המקומית.

לראשונה יעניק משרד הפנים סיוע אישי לבכירים וראשי רשויות בכניסה לתפקיד )קאוצ’ינג( אשר נועד לאפשר לבעלי התפקידים לשכלל את סגנונם המנהיגותי והניהולי, ליישם כלים ניהוליים חדשים תוך הכרות טובה יותר עם הסביבה הארגונים בה הם עתידים לפעול.

השר שטרית העביר במכתבו לראשי הרשויות המרכזיים מסר מרכזי לפיו; “חברי הרשויות החדשים ייווכחו במהלך כהונתם, כי עשייה כרוכה במפגש עם דעות ורעיונות של אחרים ופעולה במסגרת של משאבים ואילוצים נתונים. יש למצוא את הדרך הטובה לקידום טובת הציבור וזאת בדרך של הידברות, שכנוע, משא ומתן גיבוש הסכמות וכיבודן. תקוותי כי תוכל להגשים את כל תוכניותיך.”

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן