בחירות עיריות 2008

“ובחרת בחיים” ב”איחוד הצלה” קוראים לפעילי הבחירות להגביר את הזהירות!

0
0

“איחוד הצלה”: לכלל פעילי הבחירות מקרב כל המפלגות הסכנה בטיפוס על עמודי חשמל היא מיידית ומסוכנת, כך גם הטיפוס על גגות ◄ במערכת הבחירות הקודמת נהרג פעיל בחירות שחצה את הכביש כדי לתלות כרזות בחירות ונפגע מרכב חולף

“ובחרת בחיים” ב”איחוד הצלה” קוראים לפעילי הבחירות להגביר את הזהירות!

הבחירות המוניציפאליות הקרובות ברחבי הארץ, בשבוע הבא, גורמות למתח רב בקרב המטות של המועמדים השונים. בין הפעילים ניכרת תחרות של ממש, מי יצליח לתלות את כרזות מפלגתו, במיקומים הבולטים ביותר – כך, אומרים בארגון “איחוד הצלה”, במקרים רבים מסכנים את עצמם פעילי הבחירות בטיפוס על עמודי חשמל, על אנטנות גבוהות או על גגות, וכן בטיפוס על הרים ובמעבר פזיז ומסוכן בין הכבישים הסואנים.

בימים האחרונים שנותרו עד מערכות הבחירות לרשויות המקומיות ולכנסת, ולקראת יום הבחירות עצמו לרשות המקומית (11.11.2008) בה צפויה הפעילות להגיע לשיאים חדשים, פונים בארגון “איחוד הצלה” לכלל פעילי הבחירות מקרב כל המפלגות, בקריאה להגביר את הזהירות ולהקפיד על כללי הבטיחות, ובכך למנוע סכנה.

“כולנו מעוניינים שהנציג שאנו מאמינים בו ייבחר וכך גם המפלגה, אבל החיים שלנו קודמים לכל” – אומר ירח טוקר דובר “איחוד הצלה”.

בארגון “איחוד הצלה”, אומרים, כי הסכנה בטיפוס על עמודי חשמל היא מיידית ומסוכנת, כך גם הטיפוס על גגות
מסוכנים. ב”איחוד הצלה”, מזכירים, כי במערכת הבחירות הקודמת נהרג פעיל בחירות שחצה את הכביש כדי לתלות כרזות בחירות ונפגע מרכב חולף.

“אנו מקוים, כי מערכת הבחירות הנוכחית תסתיים בעז”ה
ללא אסונות, כאשר הקריאה הטבעית ביותר שלנו לפעילים היא: “ובחרת בחיים”” – אומרים בארגון.

________

איחוד הצלה הינו גוף שמאגד את כונני מד”א מרחבי הארץ. ארגון “הצלה” הינו גוף וולנטרי חברתי המאפשר לכונני מגן דוד אדום (מד”א) הדתיים וחרדיים לשלב את הרפואה והצלת החיים עם ההלכה.

ארגון “הצלה” פועל בהנחיית ובהוראות פוסקי הלכה ובשיתוף פעולה מלא עם “מגן דוד אדום בישראל”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן