בחירות נתניה 2008

נתניה: הג’ודקא יואל רזבוזוב יכהן כחבר מועצת העיר

0
0

יואל רזבוזוב; “זה כבוד גדול בשבילי לשמש כנציג מטעם הציבור במועצה. כספורטאי פעיל נושא הספורט קרוב לליבי ואנסה לעשות כל שביכולתי לקדם את הספורט בכלל ובעיר נתניה בפרט”.
נתניה: הג’ודקא יואל רזבוזוב יכהן כחבר מועצת העיר
נתניה: הג’ודקא יואל רזבוזוב יכהן כחבר מועצת העיר

הג’ודקא האולימפי, סגן אלוף אירופה וקפטן נבחרת ישראל יואל רזבוזוב נבחר הלילה כחבר מועצת העיר נתניה, מטעם סיעתה של המנצחת הגדולה הגב’ מרים פיירברג-איכר ברשימת “נתניה אחת”.

רזבוזוב נחשב כמועמד המוביל להחזיק את תיק הספורט בעיר נתניה שהחלה לאחרונה במיתוגה כבירת הספורט של ישראל.

נתניה הממתגת את עצמה כבירת הספורט תשקיע עד שנת 2011 סכום שיא של 300 מליון שקלים בתשתיות ספורט ובהם בין היתר: אצטדיון כדורגל חדש, היכל ספורט עירוני, מרכז טניס עם 11 מגרשי ספורט, הקמת ספורטק בשכונת קרית השרון, פארק אופניים “בייק-פארק” ורישות העיר בשבילי אופניים, הפעלת ליגת כדורגל החופים ועוד.

מרים פיירברג- איכר שזכתה בתמיכה של 82% ו– ב-9 מנדטים במועצה אמרה על רזבוזוב, היום, כי; “לכבוד הוא לנו, כי יואל רזבוזוב עולה וספורטאי מצטיין שייצג את ישראל ב”אתונה 2004″ וייצג אותנו בעזרת השם ב”לונדון 2012” יתרום מידיעתו והבנתו המקצועית לחיי העיר. אין יותר טבעי מכך שאלוף ייצג את “נתניה – בירת הספורט של ישראל”.

יואל רזבוזוב הנרגש אמר, היום, רביעי, כי; “זה כבוד גדול בשבילי לשמש כנציג מטעם הציבור במועצת העיר נתניה. כספורטאי פעיל נושא הספורט קרוב לליבי ואנסה לעשות כל שביכולתי לקדם את הספורט בכלל ובעיר נתניה בפרט”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן