בחירות נתניה 2008

נתניה: חיים פרידריך, המועמד לראשות העיר, מתנגד ל”אופק חדש” בעיר

0
0

פרידריך, אמר הדברים בחוג בית עם מורים: זועם על תופעה שמורים שסירבו להיכנס לתוכנית אופק חדש יצאו לחופשה ללא תשלום ולמעשה עזבו את ההוראה; “זוהי רק דוגמא לכך שראש העיר משתפת פעולה נגד המורים”.
נתניה: חיים פרידריך, המועמד לראשות העיר, מתנגד ל
נתניה: חיים פרידריך, המועמד לראשות העיר, מתנגד ל”אופק חדש” בעיר

בחוג בית שנערך בהשתתפות מורים בעיר נתניה החברים בארגון המורים העל יסודיים והסתדרות המורים, הודיע חיים פרידריך, המתמודד לראשות העיר בראש רשימת “תנופה”, כי הוא וחבריו יילחמו באי יישומה של תכנית אופק חדש בעיר. “מדובר בתכנית אומללה אשר רק תסב נזק לחינוך” – אמר פרידריך והוסיף; אני בעד רפורמה אמיתית בחינוך ולא בעד הסכם תעסוקה חדש למורים”.

פרידריך, שמע מהמורים על כך שעשרה בתי ספר בנתניה נכנסו בכפייה לתוכנית “אופק חדש”; “לא ניתנה למורים אפשרות לסרב” – סיפרה מורה לפרידריך, והוסיפה; “אין ספק, מורים מושפלים ופגועים, לא יוסיפו למערכת החינוך. ראש העיר נתניה הגב’ מרים פיירברג-אכר, מעוניינת לכפות על כל המורים בעיר נתניה את ה”אופק החדש”, לראייה, שלמה ישי, נציג ההסתדרות המורים ברשימת המועצה שלה”.

“למעשה, לתלמידים לא ניתנו תוספת שעות, השעות ניתנו למורים שחוזרים מאוחר הביתה וזה גורם לשחיקתם” – גילה פרידריך וידע לספר, כי משיחות עם מנהלים ומורים הוא שומע על בתי הספר בנתניה שנכנסו לאופק חדש שמוציאים תלמידים באמצע שיעורים ומלמדים אותם בפרוזדורים, דבר הגורם לזילות החינוך, להפסד שעות בכיתה שתמורתם הם מקבלים שעות במסדרונות.

“אני בעד תוספת רצינית לשכר המורה. מה שקורה בפועל זה המורים קבלו תוספת שכר תמורת תוספת שעות במחיר נמוך לשעה. בגלל העומס הנופל על המורים סבלנותם לילדינו ורצונם ללמדם יורדת”.

מוסיף פרידריך וזועם על תופעה שמורים שסירבו להיכנס לאופק חדש יצאו לחופשה ללא תשלום ולמעשה עזבו את ההוראה; “זוהי רק דוגמא לכך שראש העיר משתפת פעולה נגד המורים”. סיכם חיים פרידריך, המועמד לראשות העיר נתניה של רשימת “תנופה”.

פרידריך, שוחח בנושא עם מובילת המאבק ב”אופק חדש”, תושבת נתניה, הגב’ ענת שניידר והודיע לה, כי יסייע למורים באופן אישי במאבקם בתכנית הכושלת – “אופק חדש”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן