בחירות נתניה 2008

נתניה: רשימת “הצעירים” שוב דורשת: יו”ר ועדת הבחירות אלרואי, חייב להתפטר לאלתר

0
0

“הצעירים נתניה”; זאת בעקבות הראיונות שנתן בסוף השבוע עו”ד יואל אלרואי במקומוני סוף השבוע בדבר מספר הרשימות המתמודדות בבחירות למועצת העיר בתאום ובתזמון, לדבריה ודעתה של ראש העירייה, בשידור, ברדיו אמצע הדרך
נתניה: רשימת
נתניה: רשימת “הצעירים” שוב דורשת: יו”ר ועדת הבחירות אלרואי, חייב להתפטר לאלתר

עו”ד אבי ללום חבר מועצת העיר נתניה, המשמש יו”ר רשימת “הצעירים”-ים, המתמודדת, בבחירות למועצת העיר, חוזר ותוקף את מינויו של יואל אלרואי לתפקיד יו”ר ועדת הבחירות העירונית. לדבריו של ללום: “ללא ספק כעת מר אלרואי כאדם אשר תרם רבות למדינת ישראל ולעיר נתניה, ואין לי להוריד מכבודו, חייב להתפטר לאלתר מתפקידו כיו”ר ועדת הבחירות העירונית. זאת מאחר ומר אלרואי הביע את תמיכתו ואו מועמדתו שפורסמה בפומבי ברשימת “נתניה אחת” ורק בעקבות טעות לא נכלל שמו ברשימה. כעת אלרואי, מביע דעה ואומר דברים אשר ללא ספק עלולים להשפיע על דעת קהל הבוחרים ובכך לפגוע בדמוקרטיה ובבחירות הוגנות”.

ברשימת “הצעירים”, מוספים; “כפי שנחשף בתקשורת בסוף השבוע על מחדל הפתקים בועדת הבחירות ובה הותקפו באופן מילולי קשה, נציגת משרד הפנים הגב’ עירית רם והמזכיר מר דוד שולמן ע”י נציגי רשימת “נתניה אחת” על כך ששמה של מרים פיירברג-אכר לא יופיע בפתק וזאת מהסיבה שכך נרשמה הרשימה ע”י נציגי נתניה אחת עצמם ברישום פרטי הרשימה בועדת הבחירות.

לאחר מאבק ולחצים כוחניים שהופעלו על ועדת הבחירות אושר ל”נתניה אחת” השינוי והוספת שמה של פיירברג על הפתק, אין ספק, כי מהלך שכזה גורם לסימן שאלה גדול?.

לא די בזאת והנה באו דבריו של אלרואי התומך ברשימת “נתניה אחת”, בתזמון זהה לדברים ולדעתה של פיירברג- אכר יו”ר הרשימה, על מספר הרשימות והקריאה לכך שהצבעה ובחירה ברשימה קטנה תגרום לנגיסה בכוחה של רשימה גדולה” – אמרו אנשי רשימת “הצעירים”.

בעקבות כך דורשים ברשימת “הצעירים”, מיו”ר ועדת הבחירות מר אלרואי להתפטר באופן מידי ואם יהיה אפשר בזמן הקצר למנות במקומו לתפקיד, שופט מבית השלום בעיר נתניה, מהלך אשר יתרום רבות למהלך בחירות תקין בנתניה.

ללום, מבקש לשבח את דרך תפקודם והתנהלותם של מר דוד שולמן מזכיר ועדת הבחירות והגב’ עירית רם, נציגת משרד הפנים, שעושים את עבודתם נאמנה וללא מורא וזאת למרות התנהגות כוחנית ומתלהמת של נציגי “נתניה אחת”.

ברשימת “הצעירים” – ים, מבקשים להדגיש, שוב; “אנו מכבדים את מר אלרואי ואיננו רואים את דרשתנו כניסיון לפגוע אלא נהפוך הוא וזה למנוע חשש לטוהר המידות או ניגוד עניינים שכן אלרואי מועמד או תומך ברשימה המתמודדת בבחירות ולכאורה גם אומר ומביע דברים ועמדות שאסור ליו”ר ועדת בחירות לעשות כך”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן