תחבורה ציבורית

מנכ”ל רכבת ישראל: תוך שנתיים יתקצר משך הנסיעה מהעיר תל אביב לעיר באר שבע ל-45 דקות

0
0

יצחק הראל מנכ”ל רכבת ישראל, אמר הדברים בביקור באוניברסיטת בן-גוריון: בתכנון הנחת מסילה נוספת, בניית 40 גשרים ו-6 תחנות נוסעים בעלות כוללת של כ-2.3 מיליארד שקל, עתידות להסתיים בשנת 2011.
מנכ
מנכ”ל רכבת ישראל: תוך שנתיים יתקצר משך הנסיעה מהעיר תל אביב לעיר באר שבע ל-45 דקות

בסיום עבודות הפיתוח המתבצעות בימים אלה על ידי רכבת ישראל בדרום הארץ, עתיד זמן הנסיעה בקו באר שבע – תל אביב להתקצר מכ- 80 דקות נסיעה כיום, לכ- 45 דקות בלבד – כך מסר מנכ”ל רכבת ישראל, יצחק (חקי) הראל, בביקור שקיים בימים אלה באוניברסיטת בן-גוריון, כאורחו של מנכ”ל האוניברסיטה, דוד ברקת.

עבודות הפיתוח המתבצעות בימים אלה על ידי רכבת ישראל בדרום הארץ, הכוללות הכפלת המסילה בקו, במקום מסילה אחת בלבד הקיימת כיום, הנחת מסילה נוספת, בניית 40 גשרים ו-6 תחנות נוסעים בעלות כוללת של כ-2.3 מיליארד שקל, עתידות להסתיים בשנת 2011.

במהלך הסיור באוניברסיטת בן גוריון, הוצגו בפני מנכ”ל הרכבת פעילויות מגוונות בתחום המחקר והמעורבות החברתית.

בין היתר, הוצגו בפניו תחומי שיתוף הפעולה בתחום התקשורת וההיטק עם ענקית התקשורת העולמית דויטשה-טלקום וכן תחומי מחקר המתבצעים במעבדות להדמיית נהיגה.

הראל, שאף נפגש עם נשיאת האוניברסיטה, פרופ’ רבקה כרמי וסגן הנשיא לקשרי חוץ, פרופ’ עמוס דרורי, דן עם ברקת במגוון של נושאים הקשורים לפעילות ושיתופי פעולה בין האוניברסיטה ורכבת ישראל, וביניהם: ביצוע המעבר תת קרקעי מתחת למסילת הרכבת אשר יחבר בין מתחם האוניברסיטה הקיים לבין המתחם העתידי, תיאום במועדי סגירות הקו לעיר באר שבע לתנועה.

כמו כן, תיאום מועדי יציאה/כניסה של רכבות לתחנת האוניברסיטה על מנת לאפשר לסטודנטים להגיע לרכבת וממנה בתיאום עם סיום /התחלת שיעורים והעמדת רכבות מיוחדות בתיאום עם פעילות האוניברסיטה: “ימים פתוחים”, כנסים, ימי עיון, יום סטודנט וכו’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן