רחובות

רחובות: אומ”ץ דורשת לפרסם הכרעה בעניין העמדתו לדין של יהושע פורר ראש העיר

0
0

תנועת אומ”ץ: בימים האחרונים פנו אלינו עשרות מתושבי העיר רחובות המודעים לפעילות שלנו בנדון וביקשו את התערבותנו על מנת שציבור הבוחרים בעיר ידע אם אמנם הוחלט אחרי השימוע להגיש כתב אישום נגד פורר.
רחובות: אומ
רחובות: אומ”ץ דורשת לפרסם הכרעה בעניין העמדתו לדין של יהושע פורר ראש העיר

תנועת אומ”ץ פנתה הבוקר (ראשון) אל פרקליט המדינה, עו”ד משה לדור, בדרישה שיפרסם לאלתר את החלטתו באם הפרקליטות מתכוונת להגיש כתב אישום נגד ראש עיריית רחובות, יהושע פורר, בגין ביצוע עבירות פליליות חרף השימוע שנערך לו באחרונה.

במכתב ששיגר יו”ר אריה אבנרי הנהלת תנועת אומ”ץ, אל פרקליט המדינה נאמר; “תנועת אומ”ץ מטפלת בשנתיים האחרונות בשורה של חשדות לעבירות פליליות שביצע לכאורה ראש עיריית רחובות מר יהושע פורר במהלך תקופת כהונתו. העבירות המיוחסות לו הן; שבועת שקר, קשירת קשר לביצוע פשע, הפרת אמונים ועוד.

בין השאר העבירה אומ”ץ חומרים רלבנטיים לרשויות אכיפת החוק (משרד מבקר המדינה ואל משטרת ישראל), הגישה תלונות כמקובל וניהלה תכתובת מפורטת עם פרקליטת מחוז המרכז, פרקליטות המדינה ו-לשכת היועץ המשפטי לממשלה.

“עקבנו בדאגה גוברת והולכת אחר תרגילי התחמקות שונים שביצע פורר לאורך כל התקופה הנ”ל כדי למשוך את החקירה המשטרתית ולדחות את הכרעת הפרקליטות” – כותב אבנרי וממשיך; “לצערנו נמשכה מגמה זו גם לאחר שנתקבלה הודעת המשטרה על המלצתה להגיש את כתב האישום נגד ראש עיריית רחובות והודעת הפרקליטות, כי נשקלת העמדתו לדין בגין העבירות הנ”ל וכי יתאפשר לו שימוע בפניך, אם יחפוץ”.

אבנרי; פרקליטיו של פורר נקטו באחרונה בצעדי השהייה שונים ומשונים

אבנרי, מאשים ומטיח, כי; “פרקליטיו של פורר נקטו באחרונה בצעדי השהייה שונים ומשונים על מנת שלא יוגש נגד פורר כתב אישום לפני הבחירות, במידה והפרקליטות תחליט על כך.

כתוצאה מכך פשט באחרונה בעיר גל שמועות זדוניות אודות גורמים מסוימים במערכת המשפט שמנסים, כביכול, לסייע לפורר שהציג את מועמדותו לתקופת כהונה נוספת. השמועות נובעות מכך שלמרות שהשימוע נערך לא נמסרה עד כה ההחלטה הסופית בעניין הגשת כתב האישום”.

אנשי תנועת אומ”ץ, יודעים לספר, כי “בימים האחרונים פנו אל אומ”ץ עשרות מתושבי העיר רחובות המודעים לפעילות שלנו בנדון וביקשו את התערבותנו על מנת שציבור הבוחרים בעיר ידע אם אמנם הוחלט אחרי השימוע להגיש כתב אישום נגד פורר”.

“אומ”ץ, סבורה שדרישה זו של תושבי רחובות הינה לגיטימית בהחלט וסומכת עליה את ידיה. נראה לנו שיש מקום לפרסם לאלתר הודעה מוסמכת של הפרקליטות בנדון” – סיכם אריה אבנרי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן