חוף הכרמל

קרוב לשני מיליון איש ביקרו השנה בחופי חוף הכרמל

0
0

עונת הרחצה מסתיימת רשמית ◄ אברהם רבינוביץ מנהל רישוי עסקים ואתרי רחצה במועצה: “השנה היו שני תביעות של נופשים בחופים הלא המוכרזים- הבונים ואזור נוה ים. זו גם ירידה של 50% מהממוצע השנתי”.
קרוב לשני מיליון איש ביקרו השנה בחופי חוף הכרמל
קרוב לשני מיליון איש ביקרו השנה בחופי חוף הכרמל

המועצה האזורית חוף הכרמל סוגרת את עונת הרחצה רשמית ביום שלישי הקרוב (28.10.08) ומסכמת את שנת 2008, כשנה מוצלחת ביותר. במהלך הקיץ ביקרו רק בחופים המוכרזים 410 אלף איש, בשמורת הטבע הבונים 180 אלף ובחופים הפתוחים קרוב לשני מיליון איש.

חופי המועצה משתרעים על 38 ק”מ, מצפון כפר גלים עד דרום קיבוץ שדות ים, כאשר מתוכם 4 חופים מוכרזים (המותרים לרחצה; חוף נווה ים, חוף דור, חוף אקוודוקט וחוף נמל קיסריה) שמהווים 2 ק”מ.

עוד עולה מסיכום השנה; ירידה משמעותית של 50% בהיקף הנסיעות של רכבים בחופים וזאת מכיוון שהמועצה לקחה על עצמה לאכוף באופן משמעותי את חוק איסור נהיגה בחופים בשיתוף משטרת ישראל, (למרות שהמשרד להגנת הסביבה לא תקצב השנה תקציבים לאכיפת ההרכבים).

לדברי כרמל סלע ראש המועצה האזורית חוף הכרמל; “התברכנו באזור חוף הכרמל בחופים הכי יפים בארץ ואנו עושים הכל כדי לשמור עליהם. בין היתר בנינו השנה סוכות מציל חדשות, ביצענו שילוט מקיף ואף קידמנו תוכניות לשימור האתרים כדוגמת תוכנית לשימור חוף הבונים יחד עם משרד ו-רשות הטבע והגנים”.

לדברי אברהם רבינוביץ מנהל רישוי עסקים ואתרי רחצה במועצה; “השנה היו שני תביעות של נופשים בחופים הלא המוכרזים; הבונים ואזור נוה ים. זו גם ירידה של 50% מהממוצע השנתי”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן