לימודים | קורסים עסקים נעים

ביה”ס “תדמור” נבחר לבצע חידושם של קורסי ההכשרה המקצועית בתחומי המלונאות והקולינריה

0
0

לאחר תקופה ארוכה בהן לא נפתחו קורסים קולינאריים להכשרת מבוגרים, יתקיימו השנה ב”תדמור” הכשרות בתחום הטבחות – אומנות הבישול, הקונדיטאות והמטבח האתני ◄ שף ניר צוק: לדעתי זו יכולה להיות תחילתה של דרך שתחזיר את המקצוענות לענף.
ביה
ביה”ס “תדמור” נבחר לבצע חידושם של קורסי ההכשרה המקצועית בתחומי המלונאות והקולינריה

בסיומו של מכרז ארצי שהתקיים, לאחרונה, נבחר ביה”ס המרכזי למלונאות “תדמור” לבצע את חידושם של קורסי ההכשרה המקצועית למבוגרים בתחומי המלונאות והקולינריה באזור המרכז. זאת לאחר תקופה ארוכה בה לא התקיימו קורסים קולינאריים להכשרת מבוגרים, ייפתחו השנה, מספר קורסים במימון ובפיקוח האגף להכשרה מקצועית במשרד התמ”ת. בין היתר מציע “תדמור” קורסים בטבחות, אומנות הבישול, קונדיטאות ו-“בישול אתני”.

“אני מברך על החלטת משרד התמ”ת לחזור ולפתוח את קורסי הכשרת המבוגרים” – אומר שלומי נדיר, מנכ”ל “תדמור”; “הביקוש לידיים עובדות בענף הולך וגובר כל הזמן, בוגרי בית הספר פשוט נחטפים לעבודה ועדיין אנחנו לא מצליחים לעמוד בביקושים. עם העלייה הצפויה בשנים הקרובות בתיירות לישראל, תגבר עוד יותר הדרישה לאנשי מקצוע בעלי בסיס ידע רחב וחזק והבנה של משמעת העבודה ודרישות המקצוע. אנו ב”תדמור” נערכים לענות על דרישה זו ולהזרים לענף את מיטב אנשי המקצוע”.

ביה”ס למלונאות ומקצועות האירוח “תדמור” נחשב למוסד הלימוד המוביל בתחומי ההכשרה הקולינארית בענפי המסעדנות, המלונאות והאירוח. בוגרי “תדמור”, ביניהם שפים, כמו; צחי בוקששתר, ניר צוק, שגב משה, איל לביא ועוד, מציינים, כי אין תחליף לבסיס המקצועי והמקצועני שמעניק בית הספר לבוגריו.

שף ניר צוק: “אני שמח מאוד לשמוע על פתיחת הקורסים ב”תדמור”. לדעתי זו יכולה להיות תחילתה של דרך שתחזיר את המקצוענות לענף. כיום, יש קושי רב למצוא אנשים מקצועיים וביקוש אדיר בשוק לכח אדם מיומן ורציני.

הכשרה של אדם שמגיע ללא הבסיס המקצועי עלולה להיות דרך חתחתים שלפעמים מצליחה ולפעמים לא. כשאני מקבל לעבודה בוגר של הכשרה מקצועית רצינית כמו זו שבקורסים של “תדמור” אני יודע שהוא ישתלב בקלות במטבח שלי” – אומר שף צוק.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן