אינטימי

סקס – Sex: ריח לבנדר או פשטידת דלעת מגבירים את הזרימה בפין עד כדי 40%

0
0

במפגש “אינטימי” להשקה לסדרת מוצרים אינטימיים המיועדת לנשים שקיימה חברת “דפריס” למדנו עוד כמה דברים על סקס ביניהם; סקס טוב יותר מתרחש כאשר האישה דואגת לריח טוב באזורים האינטימיים שלה
סקס - Sex: ריח לבנדר או פשטידת דלעת מגבירים את הזרימה בפין עד כדי 40%
סקס Sex: ריח לבנדר או פשטידת דלעת מגבירים את הזרימה בפין עד כדי 40%

באירוע השקה לסדרת מוצרים אינטימיים המיועדת לנשים של חברת “דפריס” התכנסו מספר גניקולוגים, רופאי עור ומין וסקסולוגים לארוחת בוקר מלכותית ואינטימית . ד”ר פרדי דוד גניקולוג ורופא נשים תושב כפר סבא, שהגיע יחד עם בת זוגתו לחיים אלישבע, ד”ר מרינה לנדאו רופאת עור ומין ומומחית ברפואת עור המתמחה בתחום של דרמטולוגיה קוסמטית, ד”ר איריס בראון סקסולוגית וד”ר לימור בלוקמן סקסולוגית שחזרה זה עתה משהייה ארוכה ארצות הברית.

הסקסולוגית ד”ר איריס בראון שהייתה חייבת להשאיר את חותמה באירוע מיד החלה לדבר על נשים ועל סקס וכמובן על אורגזמות או על מחסור באורגזמות והסיבות לכך.

ד”ר בראון, המליצה לכל אישה לדאוג לריח טוב באזורים האינטימיים, כי אז נרוויח סקס-Sex יותר טוב וזה בדוק”.

לימור בלוקמן עם בן זוגה ב-4 שנים האחרונות

לעומתה הסקסולוגית ד”ר לימור בלוקמן שהגיע עם בן זוגה ב-4 שנים האחרונות לאירוע, העדיפה לדבר על אוכל ו-סקס. כן, יש קשר ביניהם והוא הדוק עד מאד.

בלוקמן, נתנה כמה טיפים, לשיפור חיי ה-Sex, כמו: אם בן זוגך מתקשה לעשות בך מין אוראלי? שוחחי עימו ובררי מדוע הוא מסתייג (ריח). הניחי קצפת על הדגדגן שלך והחמיאי לו על ביצועיו.

הסקסולוגית, בלוקמן, סיפרה, כי; “בבדיקה מעבדתית, נמצא, כי, פיצה, למשל, מגבירה זרימת דם לפין ב-5%, כאשר אכילת פופקורן עם חמאה מגבירה זרימת דם לפין ב-9%.

עוד לא גמרנו; ריח לבנדר שם או אכילת פשטידת דלעת מגבירים את זרימת דם לפין בשיעור של עד 40%!!! ראו הוזהרתם!

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן