אינטימי גבר | Man זוגיות חדשות לאישה סקס | Sex

סקס, סקר חדש של OkCupid” רוב הרווקים בעד סקס לאחר אימון כושר

נתונים מאפליקציית ההיכרויות הפופולרית חושפים שישראלים אוהבים פעילות גופנית, לכמה מהם ממש ממש אכפת אם בן/ת הזוג שלהם/ן מתאמנ/ת או לא ובאיזה לוקיישן ציבורי כדאי "לצאת לריצה" ◄ האפליקציה, מציעה תכונות ייחודיות המסייעות למשתמשים למצוא שותפים המתאימים לזוגיות באמת למי שהם ברמה עמוקה יותר ◄עם שאלות מפורטות ומעמיקות, "ערימות" נושאיות של התאמות פוטנציאליות הניתנים להתאמה אישית.
0
0
סוניה אובליטי ראשת השיווק הגלובלית של אוקייקיופיד | רקע: זוג אוהבים | צילום: OkCupid© | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
סוניה אובליטי, OkCupid©

כמו שיש הרבה סיבות טובות לעשות סקס וספורט יש לנו, כמה סיבות טובות להביא מידע ותשובות בנושא נעים זה עם תחילת השנה החדשה 2022 ולקראת חג אהבה – יום ולנטיין (Valentine’s Day) ב-14 בפברואר, האם למשל ידעת שצריך להזיע, כדי למצוא את האחד/ת?

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

האם ידעת שמרבית הישראלים שמאד פעילים, הם אוהבים את ה”סקס” שלהם לאחר אימון הכושר הגופני? מהו “הדייט האקטיבי” המושלם? תשובות מעניינות עולות מסקר חדש של OkCupid.

מנתונים מאפליקציית ההיכרויות אוקייקיופיד (OkCupid) הפופולרית, עולה, כי 97% מהרווקים הישראלים, אומרים שחשוב להם לשמור על הגוף שלהם.

כמו בדיאטה עם תחילת השנה החדשה, רווקים ורווקות ברחבי העולם, נוטים לקבל את אותה החלטה אופטימית; ל”היכנס לכושר” ורווקים ורווקות ישראלים, ככל הנראה, אינם יוצאי דופן.

כך מתברר, כי ישראלים הם מאד פעילים והם אוהבים את הסקס שלהם לאחר האימון הספורטיבי והמרענן.

90% מן הרווקים והרווקות הישראליות, אמרו שייהנו להתאמן עם בן או בת הזוג שלהם וכשהאימון יסתיים, סביר להניח שרבים, ייקחו את האקשן לחדר השינה58% מהם “בהחלט” ילכו על סקס לאחר אימון עם בן או בת הזוג שלהם, כאשר 38% אמרו (בהתחשבות רבה) שהם יעשו זאת רק לאחר… מקלחת.

נראה שגברים, הכי מתלהבים מהרעיון הזה, שכן 65% אמרו שהם “בהחלט” ילכו על זה לעומת 46% מן הנשים.

למרות זאת, רק 50% מהרווקים הישראלים, אומרים שאכפת להם אם בן הזוג שלהם מתאמן או לא, מה שנכון גם כשמסתכלים על גברים ונשים בנפרד.

באופן כללי, עולה, כי 54% מהרווקים הישראלים אומרים שהם מתאמניםהרבה“. בפועל 36% מהם מתאמנים 3-4 פעמים בשבוע, 25% מתאמנים 1-2 פעמים בשבוע ו-17% מתאמנים כמעט כל יום.

שהם לא באמת מתאמנים באופן קבוע, אומרים רק 23%. בעוד 27% אמרו ש”אי אפשר לשלם להם מספיק” כדי לצאת לריצה, 58% אמרו שהם נהנים מזה לפעמים ו-15% אמרו שזו בעצם צורת האימון האהובה עליהם.

34% מציינים את הטיילת התל אביבית בתור הלוקיישן, האהוּב עליהם לריצה.

זוג אוהבים מדגמן לאפליקציית ההיכרויות OkCupid | צילום: OkCupid© | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
זוג אוהבים מדגמן

רוצים לנסות את הדייט ה”אקטיבי” המושלם, הוא ככל הנראה, דייט קצת ספורטיבי יותר. טיול רגלי, למשל, נראה כמו רעיון טוב, כאשר 53% מהישראלים פתוחים לעשות זאת ב”דייט ראשון“.

למרות שהרעיון אולי נשמע מרגש, נראה שכדאי שתדלגו על שיעורי “הריקוד על עמוד” – כשנשאלו אם הם ינסו את זה השיבו 51% מהרווקות והרווקים הישראלים שזה לא הקטע שלהם,

רק 29% אמרו שזה נשמע כיף. 20%, יהיו פתוחים לנסות את זה עם חבר/ה או שותף. נראה שגברים, הכי מתעניינים בלנסות אגרוף או MMA, בעוד שנשים הכי מתעניינות בלנסות ריקוד.

עם זאת, לא כל הדייטים בעלי אותה החשיבות – הדייט הראשון מגיע עם אזהרה.

רק 33% מהרווקים הישראלים, אומרים שהם ייהנו לעשות משהו ׳ספורטיבי׳ בדייט ראשון, עם 30% שאומרים שהיו עושים את זה אם הפרטנר\ית “שווה את זה” ו-37% אומרים שאין “אין סיכוי” שיעשו את זה.

מעניין לציין שלנשים ישראליות, יש סיכוי גבוה בהרבה להיות נגד דייט ראשון אתלטי 48% בעוד שגברים ישראלים נוטים הרבה יותר להיות בעד דייט כזה באופן יחסי 38%.

 OkCupid אפליקציית ההיכרויות, לוגואם בכל זאת תנסו לשלב משהו ספורטיבי בדייט שלכם, אולי תדלגו על צפייה במשחק 53% מהרווקים הישראלים, אומרים שהם לא עוקבים אחרי כדורגל או כדורסל, כאשר לנשים, יש סיכוי גבוה יותר לגלות אפס עניין (69%) לעומת גברים (46%).

מנהלת השיווק העולמי ב-OkCupid, הגב’ סוניה אובליטי, מסבירה; “נתוני הסקר החדש מבוססים על הנתונים שאוספת OkCupid ממשתמשיה. זו אפליקציית ההיכרויות היחידה ששואלת את המשתמשים בה שאלות מתחומי עניין והתנהגות שונים.

האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים, כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם ובכך מסייע להתאים להם בני ובנות זוג”.

█ אודות יישוּמון ההיכרויות OkCupid

OkCupid, היא לא רק אחת מאפליקציות ההיכרויות המובילות בעולם – אלא גם הפכה לאחת מאפליקציות (יישוּמון) ההיכרויות המובילות בישראל.

יישוּמון OkCupid, המציא את עצמו מחדש מאז הקמתו בשנת 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם של למעלה מ-110 מדינות.

זוג בדייט מתקדם, מדגמן בקמפיין העולמי של יישומן OkCupid | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
זוג בדייט מתקדם

חברת OkCupid, היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.

ממשרד סוכנות יחסי ציבור דוניצה תקשורת הנחשב כאחד המשרדים הוותיקים בישראל, המתמחה ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, בעיקר לחברות מוטות טכנולוגיה, נמסר לאתר כאן ישראל | כאן נעים‘ כי האפליקציה, מציעה תכונות ייחודיות המסייעות למשתמשים למצוא שותפים המתאימים לזוגיות באמת למי שהם ברמה עמוקה יותר.

עם שאלות מפורטות ומעמיקות, “ערימות” (Stacks) נושאיות של התאמות פוטנציאליות וסינונים מפורטים הניתנים להתאמה אישית.

כשבאים לבחור בן/בת זוג לדייט, OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה ששואלת עבורך את השאלות הנכונות. האלגוריתם של OkCupid, משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים, כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם.

מידע נוסף באתר; OkCupid.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן