עיתונות | תקשורת המונים

מעריב לנוער עובר מיתוג מחודש שמטרתו פנייה לקוראים עד גיל 18

0
0

במסגרת המיתוג שינוי בתכנים, בעיצוב ובכותבים ◄ ילווה בקמפיין אינטרנט רחב, קמפיין ברשת מעריב ושיווק בבתי ספר ◄ עורך מעריב לנוער: עבודה שוטפת מול ועם בני נוער מלמדת אותנו כל יום מחדש שיש קהל אדיר צמא לקריאה, שלא מוצא את העיתון שמדבר אליו
מעריב לנוער עובר מיתוג מחודש שמטרתו פנייה לקוראים עד גיל 18
מעריב לנוער עובר מיתוג מחודש שמטרתו פנייה לקוראים עד גיל 18

מעריב לנוער, מגזין הנוער הוותיק, עובר מיתוג מחודש שמטרתו פנייה לקהל יעד בוגר יותר. עד עתה פנה המגזין בעיקר לבני נוער בני 12 עד 14 וכעת הוא יפנה לנערים ונערות עד גיל 18. במסגרת המיתוג המחודש ישונו התכנים והעיצוב של העיתון, הכתבים הצעירים יהפכו לכותבים הדומיננטיים של העיתון, מדורים אישיים של בני נוער יפורסמו באופן קבוע ודגש רב יושם על עצות, טיפים ודרכים למצוא את הקול האישי שלך בתוך החברה. העיתון יופץ מעתה על גבי דפי כרומו, העיצוב שלו יהפוך נקי יותר וקלאסי יותר.

את המגזין החדש שיופץ לראשונה מחר (יום ג’, 2 בספטמבר) ילווה קמפיין אינטרנט רחב שיועלה באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין. בקמפיין יוזמנו הגולשים ’ללכלך על מעריב לנוער הישן’ ובכך לקבל את פנייה של הגרסא החדשה. בנוסף יפורסם המהלך ברשת מעריב ובבתי הספר התיכוניים.

אלון צרפתי, עורך מעריב לנוער; “עבודה שוטפת מול ועם בני נוער מלמדת אותנו כל יום מחדש שיש קהל אדיר צמא לקריאה, שלא מוצא את העיתון שמדבר אליו. המהלך יגדיל ללא ספק את קהל הקוראים שלנו באופן משמעותי ואנו מקווים שבמקביל יחזק בקרב בני הנוער את האהבה לקריאה”.

אודות מעריב לנוער

מעריב לנוער הינו מגזין נוער מבית ’מעריב’. הוא נוסד בשנת 1957 ונחשב למגזין הנוער הוותיק ביותר בישראל. מעריב לנוער מופץ מדי שבוע בתפוצה של כמאה אלף עותקים. סופרים, פוליטיקאים ואנשי תקשורת רבים גדלו בבית מעריב לנוער ככתבים צעירים ובהם; יעקוב איילון, עמנואל רוזן, יוסי ביילין, מנחם בן, יואל אסתרון, רפי מן, ג’קי חוגי, אופיר אקוניס, רותי זוארץ, יגאל גלאי, סמדר שיר, חנן עזרן, צחי הנגבי אבשלום קור ורבים אחרים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן