מים

מומחה מים במכללת נתניה: גם אם בשנה הבאה תהיה בצורת אספקת המים לשתיה לא תיפגע

0
0

כנרתי, מומחה המים של הממשלה, מאשים את האוצר באחריות למשבר המים בישראל; “האוצר ריסק את משק המים” ◄ מצב משק המים אצל שכנינו גם כן קשה, המצב הכי גרוע הוא ב-ירדן. אצל השכנה סוריה מפסיקים להזרים מים בשעה 5 אחה”צ
מומחה מים במכללת נתניה: גם אם בשנה הבאה תהיה בצורת אספקת המים לשתיה לא תיפגע
מומחה מים במכללת נתניה: גם אם בשנה הבאה תהיה בצורת אספקת המים לשתיה לא תיפגע

למרות משבר המים החמור לא תיפגע אספקת המים לשתיה גם אם בשנה הבאה תהיה שנת בצורת אמר מומחה המים נח כנרתי, המשמש כיועץ בתחום זה למשרדי ממשלה, בהרצאה במכללה האקדמית נתניה.

כנרתי, הוסיף, כי לנוכח “משבר המים” צפוי קיצוץ של 200 מיליון קוב ל-חקלאות. כחלק מהפתרון מתוכננת התפלה של 150 מליון קוב מים; “ככל שנתחיל יותר מהר להתפיל ייטב לכולנו”.

כנרתי האשים את משרד האוצר באחריות ל”משבר המים” בישראל ואמר “האוצר ריסק את משק המים”.

כנרתי שנשא ונתן בשם הממשלה על נושאי המים עם ירדן והפלשתינאים מטעם ראשי הממשלה יצחק רבין ז”ל ואהוד ברק, הוסיף, כי; “נמשיך לספק לירדן כמות של 55 מליון קוב בשנה, כפי שהתחייבנו בהסכם השלום עימה”.

לדבריו, מצב משק המים אצל שכנינו גם כן קשה, המצב הכי גרוע הוא ב-ירדן. אצל השכנה סוריה מפסיקים להזרים מים בשעה 5 אחה”צ ומדינות לבנון ו-מצרים גם הן מתמודדות עם מצוקות דומות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן