קיבוץ

התנועה הקיבוצית: רו”ח עומר ברנע צורף לאגף הכלכלה בתנועה

0
0

צירופו במסגרת הגדלת התמיכה בקיבוצים המצויים במשבר כלכלי, ונדרשים להסדר חובות נוסף עם הבנקים ◄ היה מעורב מטעם קיבוצים בביצוע של למעלה מ-100 הסדרים לקיבוצים ותאגידים קיבוציים ◄ ברנע (47), נשוי ואב לשני ילדים, בן קיבוץ שמרת
התנועה הקיבוצית: רו
התנועה הקיבוצית: רו”ח עומר ברנע צורף לאגף הכלכלה בתנועה

רואה חשבון עומר ברנע, שעסק בעשור האחרון בליווי הסדרי חובות של קיבוצים ותאגידים קיבוציים מול הבנקים מצטרף לאגף הכלכלה בתנועה הקיבוצית. ברנע יעסוק בפילוח מידע ונתונים בנושאי כלכלה ומשק מהקיבוצים, בליווי קיבוצים המצויים במשבר כלכלי, ובגיבוש הסדרי חובות פרטניים מול הבנקים.

צירופו של ברנע הוא חלק ממהלך של הרחבת הסיוע לקיבוצים הנמצאים במשבר כלכלי ועדיין נדרשים לליווי וגיבוש הסדרי חובות מול הבנקים. בשנת 2000 היו כ-120 קיבוצים שלא עמדו בכושר ההחזר שנקבע להם במסגרת הסדרי החובות למערכת הבנקאית, כיום המספר נאמד בכ-15.

דורון סט, מנהל אגף הכלכלה, אמר, השבוע, כי “בתפקידיו של ברנע זיהוי בעיות כלכליות ופיננסיות בקיבוצים, סיוע בפתרונן, סיוע לעבודת הרכזים האזוריים-מלווי קיבוצים, ויצירת גיבוי לקיבוצים הנדרשים או יידרשו בעתיד להסדר חובות נוסף”.

סט, הסביר, כי לאור כניסת המטה לביצוע הסדר הקיבוצים לפעילות במתכונת מצומצמת, מבקש האגף לתת לכך מענה ולנצל לשם כך את ניסיונו של ברנע בהובלת קיבוצים להסדרי חובות, ושל רן רונן, אשר גם לו ניסיון רב כיו”ר קיבוצים, שעוסק בכך מטעם האגף בחודשים האחרונים.

ברנע (47), נשוי ואב לשני ילדים, הוא בן קיבוץ שמרת. במשך עשור היה שותף במשרד “עובד גובי ושות’” ייעוץ פיננסי וכלכלי בע”מ, ובשלוש השנים האחרונות הוא יועץ עצמאי ובעלים של ברנע, יעוץ ופיתוח עסקי. ניסיונו בכלכלה הקיבוצית רב- במהלך השנים היה מעורב מטעם קיבוצים בביצוע של למעלה מ-100 הסדרים לקיבוצים ותאגידים קיבוציים.

כמו כן, עסק בליווי ליווי קיבוצים בהשקעות ובשינוי אורחות חיים, איתור יזמות ותעשיות, בדיקת השקעות והערכת שווי, הכנסת משקיעים ושותפים לתאגידים ולענפים, וליווי פרוייקטים בתחומי נדל”ן ותיירות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן