קולנוע נעים

האביר האפל The Dark Knight כדאי לצפות בו בבית קולנוע IMAX קיריון, קריית-ביאליק

0
0

עיבוד נאמן ביותר לסדרת הקומיקס מאז הסרט הקודם, שבו מוצג הג’וקר בגרסתו הפסיכופטית, הרצחנית והמצמררת ◄ במאי: כריסטופר נולן ◄ שחקנים: כריסטיאן בייל, מייקל קיין, הית’ לדג’ר, גארי אולדמן, מורגן פרימן, אהרון אקהרט, הרווי דנט, מגי ג’ילנהול
האביר האפל The Dark Knight כדאי לצפות בו בבית קולנוע IMAX קיריון, קריית-ביאליק
האביר האפל The Dark Knight כדאי לצפות בו בבית קולנוע IMAX קיריון, קריית-ביאליק

האביר האפל – The Dark Knight הוא סרט ההמשך ללהיט הפעולה “באטמן מתחיל”, כך שהסרט “האביר האפל”, מאחד שוב את הבמאי כריסטופר נולן והשחקן כריסטיאן בייל, המגלם את ברוס וויין / באטמן. מדובר בעיבוד הנאמן ביותר לסדרת הקומיקס מאז הסרט הקודם, שבו מוצג הג’וקר בגרסתו הפסיכופטית, הרצחנית והמצמררת.

בעזרתם של המפקח ג’ים גורדון והתובע המחוזי החדש הארווי דנט, יוצא באטמן לחסל את הפשע המאורגן בעיר גות’האם פעם אחת ולתמיד.

בתחילה, מצליחים השלושה להיות בעלי השפעה, אך עד מהרה הם מוצאים עצמם קורבנות של אשף הפשע העולה הידוע בשם; “הג’וקר”.

הוא זורע בגות’האם אנרכיה ומכריח את “האביר האפל” להיות קרוב מאי פעם לחציית הגבול הדק שבין גבורה ועבריינות.

המועמד לפרס האוסקר הית’ לדג’ר (בסרט “הר ברוקבק”), מגלם את הג’וקר המרושע, יצויין, כי, סמוך לסוף הצילומים נפטר השחקן הית’ לדג’ר המגלם את הדמות בסרט, והועלתה האפשרות, כי הכנותיו הקדחתניות לתפקיד הן אלה שגרמו למותו. אחרי יציאתו לאקרנים זכה הסרט לבקורות נלהבות, והיו אף שקראו להעניק להית’ לדג’ר את האוסקר אחרי מותו.

אהרון אקהרט מגלם את התובע המחוזי הארווי דנט.

ב”אביר האפל” חוזרים לככב גם גארי אולדמן בתפקיד המפקח ג’ים גורדון, וזוכי פרס האוסקר הוותיק מייקל קיין (בסרט “תקנות בית השיכר”) בתפקיד אלפרד והשחקן הכריזמטי מורגן פרימן (בסרט “מיליון דולר בייבי”) בדמותו של לוסיוס פוקס.

הית’ לדג’ר, משחק מדהים של אשף הפשע העולה הידוע בשם; “הג’וקר”

לחווית קולנוע מיוחדת ושונה מבתי הקולנוע האחרים, אנו ממליצים לצפות בסרט בשיטת IMAX בבית הקולנוע של גלובוס-מקס קריון, IMAX בקריית-ביאליק, ברח’ דרך עכו 192, קריון, ניתן לחוות במלואה את החוויה כאשר הסרט “אביר האפל The Dark Knight” מוקרן ומותאם לשיטה זו.

מדובר בשיטת IMAX – ראשי תיבות של “Image Maximum”, כלומר; תמונה מקסימלית באנגלית הוא פורמט סרטים אשר נוצר על ידי תאגיד IMAX. בבתי קולנוע, לתאגיד זה יש טכנולוגיה שמאפשרת לו להציג תמונות גדולות פי כמה מגודלן האמיתי.

לחץ כאן להזמנת כרטיסים

המסך בבתי קולנוע IMAX סטנדרטי הוא בגובה של 16 מטר וברוחב של 22 מטר, אך יש מסכי IMAX גדולים יותר. נכון לעכשיו, בתי קולנוע IMAX הוא פורמט הסרטים המשתמש במסך הגדול ביותר בעולם.

להזמנת כרטיסים לבית הקולנוע של גלובוס-מקס קריון, IMAX טלפון: *2235, הסרט מוקרן בשיטה הרגילה ברחבי הארץ בבתי הקולנוע.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן