חוף הכרמל

תושבי חוף הכרמל יקבלו לראשונה, תרופות כרוניות במרפאת הישוב

0
0

בהסדר בלעדי לישובי חוף הכרמל יסופקו תרופות כרוניות קבועות והתחייבויות (טופס 17) ישירות במרפאת הישוב, לאחר מתן הרשאה חד – פעמית לחיוב החשבון.
תושבי חוף הכרמל יקבלו לראשונה, תרופות כרוניות במרפאת הישוב
תושבי חוף הכרמל יקבלו לראשונה, תרופות כרוניות במרפאת הישוב

כרמל סלע, ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, הגיע להסדר חדש עם שרותי בריאות כללית, במסגרתו לקוחות ה”כללית” המצטרפים להסדר ה”בילינג” יוכלו לקבל במרפאת היישוב את התרופות הכרוניות הקבועות, ללא צורך בהגעה לבתי המרקחת בעתלית או בטירת כרמל. התשלום בגין התרופות או השירות יבוצע ע”י חיוב חשבון הבנק או כרטיס האשראי שלהם. סידור זה הוא ייחודי לתושבי המושבים והקיבוצים של חוף הכרמל.

על מנת להצטרף להסדר החדש, יתבקש התושב לחתום על הוראת קבע שגרתית, חד פעמית, שתאפשר לקזז את תשלום ההשתתפות העצמית בגין התרופות, טפסי התחייבות, ביקור אצל רופא מקצועי, או ביטוח חו”ל ישירות מחשבון הבנק. (או כרטיס האשראי).

מדובר בהסדר אשר מוטמע כעת ב”כללית” ומטרתו לקצר הליכים ולייעל את השירות. את טופס התחייבות (ט. 17), ניתן יהיה לקבל בפקס, ללא צורך להגיע למרפאה. גם לנוסעים לחו”ל, למשל, יאפשר ההסדר לבצע ביטוח בריאות מהבית, כאשר הפוליסה מגיעה בדואר, מייל או פקס לידיו של הלקוח. לבקשתו של מר כרמל סלע יאפשר הסידור, בנוסף ביישובי חוף הכרמל, גם קבלת התרופות הכרוניות הקבועות.

כרמל סלע, ראש המועצה; “אנו עמלים ללא הרף, על מנת להעניק לתושב את השירות הטוב והמקיף ביותר, תוך חשיבה תמידית במה אנו יכולים להשפיע ולשפר. היה חשוב לנו כמועצה לדאוג לתושבינו גם במישור הבריאותי ולהקל על התושב ככל שניתן”.

צבי שכנר, מנהל מנהלת כרמל של הכללית: “קופת חולים הכללית משקיעה רבות בשיפור איכות השירות הרפואי בישובי חוף הכרמל. לאחרונה שובצו רופאים חדשים, מומחים ברפואת משפחה, שודרגו מרפאות והורחבו שעות השירות במרפאות רבות. בקרוב יורחבו מערכות המחשוב וייערכו פעולות לקידום בריאות ואיתור מוקדם של תחלואה.

רק לאחרונה הובא ד”ר דני נבון, רופא עיניים, למרפאת עתלית לצורך איתור פגיעות בראיה אצל חולי סוכרת. ההקלה בקבלת תרופות כרוניות היא ייחודית לחוף הכרמל והיא חלק ממהלך כולל של צמצום הבירוקרטיה בקופה ואנו נמצאים בעצומו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן